خانهاخبار
تماشا کنید: ویژگی‌های ویندوز 10 موبایل

تماشا کنید: ویژگی‌های ویندوز 10 موبایل

ویندوز 10 مایکروسافت به‌زودی منتشر می‌شود و احتمالا چندی پس از آن شاهد انتشار نسخه موبایل این سیستم عامل خواهیم بود. اما هفته گذشته مایکروسافت با انتشار بیلد 10149 ویندوز 10 موبایل از ویژگی‌های جدیدی در این سیستم عامل رونمایی کرد؛ ویژگی‌هایی کاربردی که تفاوت این نسخه را با نسخه 8.1 نشان می‌دهد و اکنون مهم‌ترین این ویژگی‌ها را می‌توانید در ویدئویی که برایتان آماده کرده‌ایم مشاهده کنید.
۱۳۹۴/۴/۹

حدود یک ماه دیگر نسخه 10 سیستم عامل مایکروسافت منتشر می‌شود؛ نسخه‌ای که قرار است به‌طور یکپارچه در دیوایس‌های مختلف مایکروسافت اجرا شود و بین این دیوایس‌ها هماهنگی ایجاد کند. مایکروسافت هنوز تاریخ دقیق انتشار ویندوز 10 موبایل را اعلام نکرده، اما پنجشنبه گذشته با انتشار بیلد 10149 دوستداران این نسخه ویندوزفون را (که حالا دیگر به نام سابقش یعنی ویندوز موبایل بازگشته) غافلگیر کرد. این به‌روزرسانی تنها یک هفته پس از به‌روزرسانی قبلی منتشر شد.

در بیلد جدید منتشرشده مایکروسافت امکانات قابل توجهی برای کاربران قرار داده، طوری که برای اولین بار کاربر احساس می‌کند از مرحله آزمایشی آلفا به مرحله بتا قدم نهاده است. اگرچه هنوز هم کاستی‌هایی وجود دارد، بسیاری از ویژگی‌های اصلی این نسخه سیستم عامل از عملکرد بسیار خوبی برخوردارند و سرعت سیستم عامل در این نسخه از ویندوزفون 8.1 نیز بهتر شده است.

 

image

 

پیش از این به برخی ویژگی‌های ویندوز 10 موبایل اشاره کرده‌ایم. در این نسخه سیستم عامل امکان استفاده از نوتیفیکیشن‌های خصوصی برای کاربر فراهم شده تا دیگران نتوانند بدون اطلاع وی نوتیفیکیشن‌ها را در حالت قفل صفحه نمایش مشاهده کنند. ویندوز 10 موبایل همچنین به‌طور پیش‌فرض امکان پرینت مدارک و اسناد را برایتان فراهم می‌کند. امکان ضبط مکالمات نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که احتمالا در ویندوز 10 موبایل شاهدش خواهیم بود.

اما ویژگی‌های اضافه‌شده به ویندوز 10 موبایل تنها به موارد ذکرشده محدود نمی‌شود. در ویدئوی زیر می‌توانید بسیاری از بهبودهایی را مشاهده کنید که مایکروسافت در نسخه موبایل سیستم عاملش ایجاد کرده است. این ویدئو همچنین پاسخی قاطع به کسانی است که فکر می‌کنند نسخه جدید ویندوز موبایل مایکروسافت آن‌طور که باید، بهبود پیدا نکرده و با اقبال کاربران مواجه نمی‌شود.

 

 

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم فکر می‌کنید ویندوز 10 موبایل هیچ تغییر قابل ملاحظه‌ای نداشته است؟ یا پیش‌بینی می‌کنید این نسخه ویندوز موبایل مایکروسافت توجه کاربران بسیاری را به خود جلب می‌کند؟

منبع: Winodowscentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Amir

۱۳۹۴/۴/۱۹
دوستان ،
ایا ویندوز10 واسه افرادی که ویندوز 8.1 دارن بصورت اپدیت قابل فرستاده میشه ؟

susha

۱۳۹۴/۴/۱۰
windows shayad khub bashe ama gushihaye nokia ro windows 20 ham dashte bashan shayad beshe ba glx irani moghayese kard engar asbab bazian dar moghabele samsungo iphono huaweio htc.....ba che omidi nokia mikhad bargarde bazare gushi////

مهدی

۱۳۹۴/۴/۱۰
یندوز10واقعافوق العاده است

ramin

۱۳۹۴/۴/۹
بی صبرانه منتظریم!!

بهروز

۱۳۹۴/۴/۹
اگرچه تا حالا ویندوز فون نداشتم ولی مطمئنم بزودی رقیب خوبی برای آندروید میشه.مخصوصا اگه آپ هاش مثل ای او اس برای همه گوشیهاش باشه نه مثل آندروید فقط برای گوشی های پرچمدار