خانهاخبار
توییک‌های برتر سازگار با آی‌اواس ۸.۳

توییک‌های برتر سازگار با آی‌اواس ۸.۳

در شرایط فعلی احتمال این که توییک‌های محبوبتان با آی‌اواس ۸.۳ سازگار شده باشد بسیار زیاد است. اما داشتن لیستی از توییک‌هایی که از یک سو عناوین مطرح سیدیا هستند و از سوی دیگر با آی‌اواس ۸.۳ سازگاری کامل دارند شاید مفید باشد. از این رو در ادامه به معرفی ۲۵ توییک برتر می‌پردازیم که بدون هیچ مشکلی می‌توانید آنها را روی آی‌اواس ۸.۳ جیلبریک‌شده نصب کنید و استفاده کنید.
۱۳۹۴/۴/۸

به فاصله چند روز پس از عرضه نسخه دوم ابزار جیلبریک TaiG، اعضای این تیم نسخه ۲.۱.۲ را منتشر کردند که در آن مشکل سازگاری با Cydia Substrate حل شده است. اگر با Cydia Substrate آشنایی داشته باشید، مطلع هستید که بسیاری از توییک‌های سیدیا بر پایه این پلتفرم نوشته شده‌اند؛ در نتیجه سازگاری جیلبریک نسخه‌ای از آی‌اواس با Cydia Substrate به‌معنای سازگاری قریب‌به‌اتفاق توییک‌های نوشته‌شده بر اساس این پلتفرم با این نسخه آی‌اواس است.

 

image

 

بنابراین در شرایط فعلی احتمال این که توییک‌های محبوبتان با آی‌اواس ۸.۳ سازگار شده باشد بسیار زیاد است. اما داشتن لیستی از توییک‌هایی که از یک سو عناوین مطرح سیدیا هستند و از سوی دیگر با آی‌اواس ۸.۳ سازگاری کامل دارند شاید مفید باشد. از این رو در ادامه به معرفی ۲۵ توییک برتر می‌پردازیم که بدون هیچ مشکلی می‌توانید آنها را روی آی‌اواس ۸.۳ جیلبریک‌شده نصب کنید و استفاده کنید.

  1. Cylinder: افزودن جلوه‌های انیمیشنی به نمای حرکت بین صفحات منو
  2. SwipeSelection: قابلیتی بسیار کاربردی هنگام ویرایش متن در اختیارتان قرار می‌دهد. پس از نصب کردن این توییک می‌توانید انگشتتان را روی صفحه کلید مجازی آیفون به چپ و راست حرکت دهید و با این کار نشانگر تایپ را بین حروف جابه‌جا کنید. در صورتی که این کار را با دو انگشت انجام دهید، حرکت لغت‌به‌لغت انجام می‌شود.
  3. MessagesCustomiser: گزینه‌هایی برای سفارشی کردن نماهای مختلف اپلیکیشن Messages در اختیارتان قرار می‌دهد.
  4. Mobius: امکان اسکرول بی‌نهایت را به هوم اسکرین و داخل فولدرها اضافه می‌کند.
  5. MTerminal: توییکی برای کار با محیط ترمینال و اجرای دستورات سیستمی
  6. PrismBoard: تغییر رنگ کاراکترهای پیش‌نمایشی که با تپ کردن روی کلیدهای کیبورد نشان داده می‌شود
  7. SmoothPop: افزودن نمای انیمیشنی محوشدن به پیش‌نمایش کاراکترهای کیبورد
  8. BytaFont 2: توییکی قدرتمند برای تغییر فونت کل سیستم عامل
  9. ShowCase: با نصب این توییک وضعیت پیش‌نمایش حروف کلیدهای کیبورد نسبت به وضعیت کلید شیفت حساس می‌شوند؛ بدین ترتیب که در صورت فعال بودن شیفت حروف بزرگ و در صورت غیرفعال بودن آن حروف کوچک نمایش داده می‌شوند.
  10. PowerPlus: افزودن گزینه‌های بیشتر به منوی Power Down که با نگهداشتن کلید پاور به مدت چند ثانیه نمایش داده می‌شود.
  11. SmoothCursor: کاربرانی که به وضعیت نشانگر تایپ در آی‌اواس توجه کرده‌اند می‌دانند که به‌محض تایپ یک حرف نشانگر تایپ در یک آن از محل قبلی به محل جدید منتقل می‌شود. پس از نصب کردن SmoothCursor این رفتار کمی بهتر می‌شود و به‌جای تغییر آنی محل، حرکت نشانگر تایپ با یک جلوه انیمیشنی انجام می‌شود.
  12. Zeppelin: این توییک یکی از باسابقه‌ترین عناوینی است که می‌توانید در سیدیا پیدا کنید. Zeppelin امکان تغییر لوگوی اپراتور را در استتوس بار به هر لوگوی دلخواه دیگری در اختیارتان قرار می‌دهد.
  13. SwishSwitcher: پخش افکت صوتی کوتاه پس از هر بار بستن اپ سوئیچر
  14. CloseAll: امکان بستن تمام تب‌های اپلیکیشن سافاری را یک‌جا فراهم می‌کند.
  15. CheeseCake: جلوه انیمیشنی حالت اسلیپ اندروید لالیپاپ را به آی دیوایس شما اضافه می‌کند. پس از نصب این توییک هنگام بردن دستگاهتان به حالت اسلیپ، انیمیشن زوم و محوشدن را مشاهده خواهید کرد.
  16. LongCCB: در کنترل سنتر گزینه‌های مختلفی وجود دارد که هر یک تغییری در بخش تنظیمات سیستم عامل به وجود می‌آورد. پس از نصب LongCCB با نگهداشتن انگشتتان روی هر یک از گزینه‌های کنترل سنتر به بخش مربوط به آن گزینه در اپلیکیشن Settings هدایت می‌شوید.
  17. CircleIcons: حال‌وهوای اپلیکیشن Settings را با آیکون‌های دایره‌ای تغییر می‌دهد.
  18. HideMe8 Lite: یکی از قدرتمندترین توییک‌ها برای مخفی کردن المان‌های مختلف رابط کاربری آی‌اواس
  19. HUDTransparent8: حذف پس‌زمینه نشانگر میزان ولوم که با فشردن کلیدهای تغییر ولوم نشان داده می‌شود
  20. Speed Internsifier: افزایش سرعت جلوه‌های انیمیشنی سیستم عامل
  21. betterFiveColumnHomescreen: همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد، کار این توییک افزودن یک ستون بیشتر به جمع آیکون‌های منو است.
  22. betterFiveIconDock: امکان قرار دادن پنج آیکون در قسمت داک آی‌اواس را فراهم می‌کند.
  23. DateInstatusbar: تاریخ روز را به استتوس بار اضافه می‌کند.
  24. Theme - Amor: تمی زیبا برای تغییر ظاهر سیستم عامل. در تصویر ابتدای مطلب تم Amor را می‌بینید.
  25. Font - Architects Daugher: با نصب Architects Daughter می‌توانید فونت کل سیستم عامل را تغییر دهید.

این توییک‌ها همه به صورت رایگان در سیدیا قابل دریافت هستند. اغلب آنها در سورس‌های پیش فرض سیدیا وجود دارند و نیازی به اضافه کردن سورس جدیدی نیست.

 

منبع: iPhonehacks

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)