خانهاخبار
تصویری جدید از OnePlus 2، قاتل پرچمداران 2015

تصویری جدید از OnePlus 2، قاتل پرچمداران 2015

همان‌طور که می‌دانید، حدود یک ماه دیگر از دومین پرچمدار OnePlus رونمایی می‌شود و همین موضوع سبب شده اخبار و تصاویر منتسب به آن روزبه‌روز افزایش یابد. امروز، هفتم تیرماه، نیز تصویری از OnePlus 2 در فضای مجازی منتشر شده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.
۱۳۹۴/۴/۷

هرچه به تاریخ رونمایی دومین پرچمدار کمپانی OnePlus نزدیک می‌شویم، شایعات و اخبار پیرامون آن نیز افزایش می‌یابد. اخیرا تصویری از یک دستگاه OnePlus 2 در فضای مجازی بارگذاری شده که لایه‌ای از فیلتر عکاسی نیز روی آن کشیده شده است. محصولی که در تصویر مذکور به نمایش درآمده در مقایسه با تصاویری که پیش از این افشا شده بودند اندکی متفاوت است و حس کنجکاوی کاربران را بیش‌ازپیش برانگیخته.

مدیران کمپانی وان‌پلاس در اقدامی نوآورانه تصمیم گرفته‌اند از پرچمدار خود در مراسم واقعیت مجازی در تاریخ ۲۷ ژوئیه رونمایی کنند. همچنین گفته شده که پردازنده آن کوالکام اسنپدراگون 810 نسخه دوم است و از پورت USB Type-C نیز بهره‌مند خواهد بود.

پرچمدار چینی به بدنه‌ای فلزی با طراحی مات و رنگ مشکی مجهز خواهد شد. از جمله دیگر مشخصات احتمالی آن می‌توان به نمایشگر 5.5 یا 5.7 اینچی، دقت نمایشگر Full HD و فضای رم 3 گیگابایتی اشاره کرد. این دستگاه در دو نسخه 16 و 64 گیگابایتی تا یک ماه دیگر روانه بازار می‌شود.

تصویری که امروز از OnePlus 2 مشاهده می‌کنیم به فیلتر طراحی سیاه‌وسفید مزین شده که ما را از مشاهده جزییات دقیقش محروم می‌سازد. برای مشاهده تصاویر واقعی این گوشی باید حداقل یک ماه دیگر نیز صبور باشید.

 

image

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی

۱۳۹۴/۴/۸
دوستانی که منفی میدن هدفشون چیه جدا ؟ میخوان ثابت کنن مشکل دارن ؟!
خودم z3 دارم و نمیخوام طرفداری کنم ولی جدا گوشی های one plus زمانی که اومدن از همه پرچم دارا قوی تر بودن ! حالا شما چه خوشتون بیاد چه نیاد :)

علی

۱۳۹۴/۴/۷
طراحی ساده ولی به قول شما قاتل پرچم داران 2015 :)