خانهاخبار
نسخه جدید ویندوز موبایل مایکروسافت نوتیفیکیشن‌ها را از غریبه‌ها مخفی می‌کند!

نسخه جدید ویندوز موبایل مایکروسافت نوتیفیکیشن‌ها را از غریبه‌ها مخفی می‌کند!

مایکروسافت در نسخه جدید ویندوز خود برای موبایل ویژگی‌های بسیاری به این سیستم عامل اضافه کرده که یکی از آنها امکان پنهان کردن نوتیفیکیشن‌هاست. با این ویژگی دیگر نگران دسترسی غریبه‌ها به گوشی‌تان و اطلاع آنها از متن نوتیفیکیشن‌ها نخواهید بود.
۱۳۹۴/۴/۷

اگر شما هم از علاقه‌مندان به سیستم عامل ویندوز 10 موبایل مایکروسافت هستید و پیش از عرضه رسمی این سیستم عامل سراغ نسخه‌های پش‌نمایش آن رفته‌اید و اکنون بیلد 10149 این سیستم عامل را بر گوشی خود دارید، باید بدانید بهبودهای فراوانی در این نسخه پیش روی شما قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌های جدید و احتمالا بسیار کاربردی نسخه جدید این سیستم عامل نوتیفیکیشن‌های خصوصی است. با فعال کردن این ویژگی شما می‌توانید در حالت قفل نمایشگر، جزئیات نوتیفیکیشن‌ها را مخفی کنید. برای مثال، می‌توانید این گزینه را برای پیام‌هایتان فعال کنید. در این حالت هنگامی که صفحه نمایش قفل است، در صورتی که فردی نوار نوتیفیکیشن را باز کند، تنها چیزی که مشاهده می‌کند عنوان Messeging است، اما جزئیات پیام خصوصی باقی می‌ماند و فقط هنگامی که قفل صفحه نمایش را باز کنید، می‌توانید جزئیات پیام را نیز مشاهده کنید. کاربران می‌توانند از این قابلیت در تمام اپلیکیشن‌هایی استفاده کنند که نوتیفیکیشن دارند.

 

image

 

علاوه بر این ویژگی، همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گزینه LED نیز به بخش نوتیفیکیشن‌ها اضافه شده است؛ یعنی در صورت وجود نوتیفیکیشن، چراغ LED گوشی روشن و خاموش می‌شود.

ویژگی‌های اضافه‌شده به نسخه موبایل ویندوز 10 اگرچه امنیت بیشتری برای کاربران به همراه می‌آورد، ویژگی‌های جدیدی به شمار نمی‌رود، زیرا سیستم عامل اندروید مدت‌هاست که از این قابلیت‌ها برخوردار است. اما به‌هرحال این ویژگی‌ها نشان‌دهنده حرکت هر چه بیشتر مایکروسافت به سمت ایجاد سیستم عاملی با قابلیت‌های سفارشی‌سازی بیشتر و بهبود نسخه موبایل سیستم عاملش است.

 

منبع: windowscentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

MohamaD.MsgH

۱۳۹۴/۴/۸
باو وینفون کارش درستها:)

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۷
خبر عالی بود،
ممنون.