خانهاخبار
کاربران آیفون با صفحه آبی مرگ روبرو شده‌اند

کاربران آیفون با صفحه آبی مرگ روبرو شده‌اند

تعدادی از دارندگان گوشی آیفون، که مشترک اپراتور T-Mobile هستند، گزارش کرده‌اند هنگام کار با گوشی‌شان با صفحه آبی مرگ روبرو می‌شوند و گوشی آنها خودبه‌خود شروع به ری‌استارت شدن می‌کند.
۱۳۹۴/۴/۶

شماری از مشترکان اپراتور T-Mobile که از گوشی آیفون استفاده می‌کنند مشکلات متعددی از جمله گیر کردن، ری‌استارت شدن و حتی مشاهده صفحه آبی مرگ معروف را در گوشی‌های خود گزارش کرده‌اند. بنا به گزارش منتشرشده، گفته می‌شود این اشکالات در گوشی‌های آیفون 5s، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس رخ داده که از سیستم عامل iOS 8.1 یا iOS 8.3 استفاده می‌کنند.

به‌طور مثال، یکی از کاربران گفته گوشی آیفون 6 او، که حدود 4 ماه است آن را خریده، خودبه‌خود هر 20 یا 30 دقیقه یک‌بار شروع می‌کند به ری‌استارت شدن، درحالی‌که زیاد با گوشی کار نمی‌کند و هر بار هم گوشی ری‌استارت می‌شود، لازم است پین‌کد آن را وارد کند. این کاربر همچنین گفته که یک بار وقتی قصد داشته پیام ارسال کند، حدود 2 ثانیه با صفحه آبی مرگ روبرو شده و سپس گوشی دوباره ری‌استارت شده است.
در حالی که هنوز T-Mobile هیچ‌گونه بیانیه رسمی‌ای در این مورد منتشر نکرده، یکی از کاربران Reddit توانسته با کارکنان پشتیبانی این اپراتور صحبت کند. آنها گفته‌اند که فکر می‌کنند این مشکل به حافظه گوشی ربط دارد.

 

image

 

تعدادی از کاربران، بنا به پیشنهاد T-Mobile، توانسته‌اند مشکل گوشی‌شان را با هارد ریست حل کنند، اما آنهایی که بعد از انجام دادن این کار هنوز هم مشکل دارند، باید پیام‌های قدیمی‌شان را پاک کنند و گوشی را توسط برنامه آیتونز به تنظیمات کارخانه برگردانند.

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

رامين

۱۳۹۵/۴/۱۶
سلام به همه ،من متاسفانه با اين مشكل روبرو شدم و هر يك روز يه بار گوشيم ريستارت ميشه بعد صفحه ابي مياد بعدشم روشن ميشه ، طبق گفت هاي شما. تنظيمات گوشي ريسيت كردم درست نشد،
بعد ار طريق ايتونز دوباره سيستم عامل نصب كردم و برگشت به تنظيمات كارخانه ، دوباره درست نشد و بعد دو روز همون آش و همون كاسه، لطفا مدير سايت راحلي بده و كمك كنه،
فايو اس دارم با اپديت 9.3.2

ساسان سرفراز

۱۳۹۴/۴/۲۸
تا به حال مشکلاتم با ری استارت حل شده فکر میکنم اگر سیستم عامل دوباره نصب شود درست میشود به شرط مراجعه به مراکز غیر محلی

محمدامین

۱۳۹۴/۴/۹
جناب آقای حسین خان شما تو زندگیتونم کلا به پاک کردن صورت مساله عادت دارید؟

r36

۱۳۹۴/۴/۸
'گوشیه من ایفون 6 تاحالا سه بار این مشکل واسم پیش امده
زمانی که به بعضی از شبکه های وا فای وصل میشم
گوشیمم واسه همین اپراتوره
مشکل چیه

ش.م

۱۳۹۴/۴/۶
اقا من در این مورد نظری ندارم اما یه سوال ایا شما کاربران ایفون6 با عمر باتری ایفون مشکلی ندارین؟البته برای کسایی که خیلی ازش استفاده و بازی میکنن؟