خانهاخبار
مایکروسافت آفیس به‌رایگان برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شد

مایکروسافت آفیس به‌رایگان برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شد

سرانجام مایکروسافت نسخه اندرویدی مجموعه آفیس خود را رسما برای کاربران اندروید عرضه کرد. کاربران از سوم تیرماه می‌توانند اپلیکیشن‌های ورد، اکسل و پاورپوینت این شرکت را به‌رایگان از گوگل پلی دریافت و در دستگاه‌هایشان استفاده کنند.
۱۳۹۴/۴/۵

یک ماه پس از ارائه نسخه آزمایشی مجموعه اپلیکیشن‌های آفیس مایکروسافت (ورد، اکسل و پاورپوینت) برای گوشی‌های هوشمند اندروید، سوم تیرماه مایکروسافت این اپلیکیشن‌ها را به‌صورت عمومی روی گوگل پلی منتشر کرد. پیش از این اپلیکیشن‌های ورد، اکسل و پاورپوینت این شرکت تنها برای تبلت‌های اندرویدی در دسترس بود، اما اکنون هر فردی که گوشی اندرویدی با سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا داشته باشد، می‌تواند آفیس مایکروسافت را بر گوشی‌اش نصب کند.

استفاده از اپلیکیشن‌های ورد، اکسل و پاورپوینت مایکروسافت برای اندروید رایگان است، اما کاربرانی که به قابلیت‌های پیشرفته‌تر نیاز دارند، می‌توانند با پرداخت هزینه آنها را بر گوشی هوشمندشان فعال کنند.

 

image

 

مایکروسافت گفته که در طول دوره آزمایش آفیس برای اندروید، این اپلیکیشن‌ها روی 1900 مدل گوشی مختلف از 83 کشور جهان نصب شده‌اند و با توجه به بازخورد کاربران و تغییرات و بهبودهایی که در آنها داده شد، اکنون این مجموعه برای عرضه عمومی آماده شده است.

اگر از کاربرانی هستید که لازم است مجموعه آفیس را بر گوشی اندرویدی‌شان داشته باشند، می‌توانید از طریق گوگل پلی اپلیکیشن‌های ورد، اکسل و پاورپوینت مایکروسافت را به‌رایگان روی دستگاهتان دانلود و نصب کنید.

منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۶
چون جزء برنامه های تحریم هستش برنامه های مایکروسافت،
از راه های دیگه میتونی بهش دسترسی داشته باشید.

حجت الله

۱۳۹۴/۴/۵
چنین چیزی که تو گوگل پلی نبود نمیدونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۵
عاشق مایکروسافت و گوگل هستم،
اگر نبودن زندگی به خوبی الآن نبود.