خانهاخبار
سرانجام جیلبریک iOS 8.3 منتشر شد

سرانجام جیلبریک iOS 8.3 منتشر شد

گروه چینی TaiG سرانجام شب گذشته جیلبریک پایدار آی او اس 8.3 را برای استفاده عموم منتشر کرد. اگر شما هم از کاربران آی او اس جیلبریک شده هستید و نتوانسته‌اید از نسخه 8.1.2 آن را بالاتر ببرید با این مطلب همراه شوید تا شرح دهیم چگونه می‌توانید iOS 8.3 را جیلبریک کنید.
۱۳۹۴/۴/۳

همزمان با انتشار نسخه آزمایشی شماره دو iOS 9 توسط کمپانی اپل، سرانجام گروه چینی TaiG جیلبریک iOS 8.3 را منتشر کرد و در دسترس عموم قرار داد. کاربرانی که آی او اس را به صورت جیلبریک شده استفاده می‌کنند از زمان iOS 8.1.2 منتظر بودند تا نسخه های دیگر این سیستم عامل نیز جیلبریک شود اما به دلایلی این اتفاق تا iOS 8.3 رخ نداد. در نهایت شب گذشته این گروه چینی که جیل بریک نسخه 8.1.2 را نیز منتشر کرده بود جیلبریک پایدار نسخه 8.3 را نیز برای استفاده عموم منتشر کرد.
در ادامه به توضیح چگونگی جیلبریک کردن این سیستم عامل می‌پردازیم. اگر برای اولین بار قصد دارید این کار را انجام دهید، به شما توصیه می‌کنیم این کار را نکنید یا دست‌کم پس از کسب اطلاعات کافی از نحوه جیلبریک کردن به انجام دادنش بپردازید. هنوز هیچ خبری مبنی بر مشکلات این نسخه منتشر نشده است، اما به یاد داشته باشید جیلبریک کردن همیشه خطرات خاص خودش را دارد.

 

image


همراه ما باشید با دستورالعمل قدم‌به‌قدم جیلبریک iOS 8.3
قبل از هر کاری لازم است از دستگاه بک‌آپ تهیه کنید.
به قسمت تنظیمات بروید و رمز عبور و Find my iPhone را غیرفعال کنید.

  1. در قدم اول لازم است TaiG Jailbreak Tool v2.0.0 را از اینجا دانلود کنید. (دقت کنید! این ابزار فقط برای سیستم عامل ویندوز است و اگر از سیستم عامل دیگری استفاده می‌کنید، لازم است از ماشین مجازی استفاده کنید.)
  2. در قدم دوم تیک 3K Assistant Package را بردارید.
  3. در قدم سوم مراحل جیلبریک شروع می‌شود، به‌نحوی که پس از یک پردازش اطلاعات سریع، که حدود یک دقیقه زمان می‌برد، دستگاه شما در نقطه 20 درصد ری‌استارت می‌شود.
  4. در قدم چهارم پس از ری‌استارت دستگاه فرایند جیلبریک ادامه پیدا می‌کند. در نقطه 30 درصد باید منتظر نتیجه پردازش باشید که این امر نباید زمان زیادی به طول بینجامد.
  5. در قدم پنجم نتیجه پردازش با موفقیت از 32 درصد به 40 درصد می‌رسد.
  6. در قدم ششم فرایند جیلبریک به سیستم عامل تزریق می‌شود. این امر در نقطه 42 درصد شروع می‌شود. این عمل مدتی طول می‌کشد تا به نقطه 59 درصد برسد.
  7. در قدم هفتم دستگاه شما مجددا در نقطه 60 درصد ری‌استارت خواهد شد.
  8. در قدم هشتم وارد مرحله اجرای جیلبریک می‌شویم. این بخش مدتی طول می‌کشد، پس شکیبا باشید. در این مرحله از نقطه 75 درصد به نقطه 90 درصد خواهید رسید.
  9. در قدم نهم به مراحل پایانی نزدیک می‌شویم. در این مرحله به نقطه 99 درصد می‌رسید و مجددا دستگاه شما ری‌استارت می‌شود و...

دستگاه شما جیلبریک شد!


در پایان شایان ذکر است بعضی کاربران هنگام جیلبریک با این مشکل مواجه شده‌اند که فرایند پردازش در نقطه 20 درصد متوقف می‌شود و دستگاه ری‌استارت می‌شود، و دوباره پردازش تا 20 درصد می‌رسد و دستگاه ری‌استارت می‌شود و این اتفاق چند بار پشت سر هم رخ می‌دهد. برای حل این مشکل کافی است نسخه 12.1.0 آیتونز را نصب کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

Mehdi

۱۳۹۴/۴/۱۱
چجوری باید تیک 3K Assistant Package رو برداشت؟؟

jj

۱۳۹۴/۴/۸
سلام میخواستم بدونم 3k assistant package چیه و چی میشه اگه تیکشو برندارم؟

amir

۱۳۹۴/۴/۸
سلام وقتی به 60% میرسه دیگه بیشتر نمیشه باید چیکار کنم؟

سجاد

۱۳۹۴/۴/۵
سلام من جلبریک کردم. وارد سیدیا میشم گوشیم ریست میکنه. راه حل میخوام برایه برگشت به قبل. با تشکر

ayoob

۱۳۹۴/۴/۵
سلام ببخشید ایتونز 12.1.0 هرچی میگردم پیدا نمیکنم میشه لینک دانلودش رو بزارید ممنون میشم