خانهاخبار
جیبی ۸۳، ویژه‌نامه مقایسه‌ای، به‌زودی...

جیبی ۸۳، ویژه‌نامه مقایسه‌ای، به‌زودی...

تمام کسانی که می‌خواهند محصولی جدید بخرند به دنبال این‌اند که بتوانند چندین محصول را با هم مقایسه کنند و در نهایت بهترین را انتخاب کنند. مقایسه راهکاری است که به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهد. ما نیز این نکته را به‌خوبی درک کرده‌ایم ودر نهایت ویژه‌نامه مقایسه‌ای مجله جیبی را برای شما منتشر کرده‌ایم.
۱۳۹۴/۴/۲

دیدن جذابیت‌ها به‌تنهایی اگرچه برای خیلی‌ها جالب است، هیچ‌گاه ذهن کاوشگر کارشناسان و انسان‌های دقیق را راضی نمی‌کند. آنچه در دنیای امروز مهم است،‌ بررسی گزینه‌های مختلف در کنار هم و در نهایت انتخاب بهینه است.

در این ویژه‌نامه همه نام‌ها، بزرگان و محصولات سرشناس دنیای موبایل و دیجیتال وارد چالشی به‌نام «مقایسه» می‌شوند: اپل در برابر سامسونگ، اچ‌تی‌سی در برابر سونی،  گلکسی S 6 در برابر آیفون ۶، سیستم عامل iOS در برابر Android، وایبر در برابر واتس‌اپ، اپ استور در برابر گوگل پلی و... همه‌وهمه در این شماره «مقایسه‌ای» خواهد بود!

ویژه‌نامه جیبی مخصوص تیرماه به‌زودی به‌ هر دو صورت کاغذی و الکترونیکی منتشر می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در صورت تمایل به آگاهی از انتشار این محصول کد G83 را به سامانه 10000360 پیامک کنید.

جیبی 83 را از دست ندهید!

 

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)