خانهاخبار
جزئیات جدیدی در مورد گلکسی نوت ۵ لو رفت: از مدل Edge خبری نیست

جزئیات جدیدی در مورد گلکسی نوت ۵ لو رفت: از مدل Edge خبری نیست

فهرست محصولات سال ۲۰۱۵ سامسونگ هنوز تمام نشده است. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال عرضه چندین مدل دیگر از این شرکت را شاهد باشیم که فبلت گلکسی نوت ۵ نیز جزو آنهاست. سری گلکسی نوت یکی از پرطرفدارترین محصولات سامسونگ است و بسیاری از افراد منتظرند ببینند سامسونگ امسال با چه نوآوری‌هایی در گلکسی نوت ۵ پیش ‌می‌آید.
۱۳۹۴/۴/۳

در مقطع فعلی می‌توان سامسونگ را یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان دانست. این غول کره‌ای دنیای فناوری از ابتدای سال میلادی جاری تا امروز دستگاه‌های مختلفی روانه بازار کرده است. مطرح‌ترین دستگاه‌های عرضه‌شده را می‌توان پرچمداران سری گلکسی اس دانست که در کنفرانس Mobile World Congress اسفندماه معرفی شدند. ولی فهرست محصولات سال ۲۰۱۵ سامسونگ به همین‌جا ختم نمی‌شود. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال عرضه چندین مدل دیگر از این شرکت را شاهد باشیم که فبلت گلکسی نوت ۵ نیز جزو آنهاست. سری گلکسی نوت یکی از پرطرفدارترین محصولات سامسونگ است و بسیاری از افراد منتظرند ببینند سامسونگ امسال با چه نوآوری‌هایی در گلکسی نوت ۵ پیش ‌می‌آید.

گلکسی نوت ۴ را می‌توان فلبتی بسیار خوش‌ساخت دانست که ترکیب پلاستیک و فلز در آن به تولید دستگاهی کاربرپسند منجر شده بود. اما اخیرا سامسونگ گلکسی اس ۶ را با بدنه تمام‌فلزی عرضه کرد. این احتمال وجود دارد که سیاست جدید استفاده از فلز در تولید گلکسی نوت ۵ نیز پیش گرفته شود و امسال معرفی فبلتی با بدنه‌ای تمام‌فلزی را شاهد باشیم. در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد طراحی این گجت در دست نیست، اما اخیرا جزئیات مختلفی در مورد این وسیله از سوی منابع آسیایی لو رفته که شاید تصور ذهنمی‌مان را درباره گلکسی نوت ۵ کمی سروسامان دهد.

 

image

 

طبق اطلاعات منتشرشده جدید، سامسونگ مدل Edge از گلکسی نوت ۵ را امسال معرفی نخواهد کرد. اگر این ادعا صحت داشته باشد، سال ۲۰۱۵ از معرفی دستگاهی به‌نام Galaxy Note 5 Edge خبری نخواهد بود. این موضوع شاید خیلی‌ها را ناامید کند، زیرا پیش از این در شایعات از عرضه نوت ۵ اج صحبت شده بود و بعضی‌ها بر همین اساس برنامه خرید چنین دستگاهی را ریخته بودند. در ادامه به شرح جزئیات فنی وسیله نیز پرداخته شده است. گفته می‌شود گلکسی نوت ۵ صفحه نمایشی ۵.۸۹ اینچی با رزولوشن QHD دارد و باتری‌ای ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داخل آن کار گذاشته می‌شود. ضخامت وسیله روی ۷.۹ میلی‌متر تنظیم شده و چیپ Exynos 7422 ساخت سامسونگ وظیفه انجام دادن پردازش‌ها را بر عهده دارد. قلم S-Pen دوباره به این گجت می‌پیوندد و در کشورهای خاصی مدل دوسیم‌کارته گلکسی نوت ۵ نیز عرضه می‌شود. مدلی از گلکسی نوت ۵، که در حال حاضر سامسونگ آن را تست می‌کند، به اندروید ۵.۱.۱ با لانچر TouchWiz مجهز است، اما فعلا مشخص نیست مدل نهایی دستگاه با چه نسخه‌ای از اندروید عرضه می‌شود.

در اطلاعات درزیافته اشاره شده است که نوت ۵ از نسل چهارم شبکه‌های موبایلی پشتیبانی می‌کند. این وسیله شهریور امسال به بازار جهانی پا می‌گذارد، از این رو فرصت زیادی برای انتشار اخبار و شایعات مختلف در مورد آن باقی است. اگر دنبال جزئیات بیشتری هستید، گوش‌به‌زنگ باشید!

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Mojtaba

۱۳۹۴/۴/۱۱
note

hossein

۱۳۹۴/۴/۹
سیتسم عاملش تایزن نیست؟؟!!

bjafarzadeh

۱۳۹۴/۴/۹
ok

bjafarzadeh

۱۳۹۴/۴/۹
ok

ALI

۱۳۹۴/۴/۸
I LOVE YOU NOT 5