خانهاخبار
نتایج شگفت‌انگیز از مقایسه قدرت Surface Pro 3 ،Nexus 9 و iPad Air 2 در بنچمارک‌ها

نتایج شگفت‌انگیز از مقایسه قدرت Surface Pro 3 ،Nexus 9 و iPad Air 2 در بنچمارک‌ها

زمانی که اپل iPad Air 2 را معرفی کرد، این دستگاه توانست جایگاه خوبی در بازار کسب کند و سریع‌ترین تبلت بازار معرفی شد. اما آیا این برتری در مقایسه با Nexus 9 و محصول تازه‌وارد مایکروسافت یعنی Surface Pro 3 هم صدق می‌کند؟ با ما همراه باشید تا نتیجه مقایسه این سه تبلت قدرتمند را ببینید.
۱۳۹۴/۴/۲

زمانی که اپل iPad Air 2 را با چیپست A8 به بازار عرضه کرد، تمام رقیبانش را طوری شکست داد که دیگر حرفی برای گفتن باقی نگذاشت و قدرت چیپست جدید خود را به‌خوبی به نمایش گذاشت. iPad Air 2 هم در آزمایشات سرعت محض و هم در آزمایشات ترکیبی محاسباتی توانست امتیاز بالاتری نسبت به رقیبانش کسب کند و، همان‌طور که اپل در کنفرانس معرفی این محصول اعلام کرده بود، نشان داد «قدرتی برابر با کامپیوتر خانگی دارد!»

ولی حالا تبلت جدیدی از مایکروسافت به‌نام Surface Pro 3 می‌بینیم که سرعت بالاتری از iPad Air 2 دارد و محصول اپل مانند پلتفرمی میان‌رده در برابر این محصول سر تعظیم فرومی‌آورد. این محصول در بنچمارک Geekbench توانست 5096 امتیاز از آن خود کند؛ این در حالی است که iPad Air 2 با 4046 امتیاز در رده پایین‌تری قرار گرفت و این بار ویندوز با 20 درصد امتیاز بیشتر پیروزی‌اش را ثابت کرد.
درست است که تبلتی که از مایکروسافت برای آزمایش فرستاده شد نمونه میان‌رده آن مدل، یعنی با پردازنده core i5، بود، اما به‌هرحال این پردازنده یک پردازنده دسکتاپی است که شاید دلیل و توضیح خوبی برای قدرت عجیب این محصول باشد.

image


با وجود اینکه سرفس دستگاهی 12 اینچی با رزولوشن QHD است، باتری آن توانسته مانند iPad Air 2 با یک بار شارژ 9 ساعت دوام بیاورد. این نکته به این دلیل حائز اهمیت است که در دو سال گذشته هیچ دستگاهی نتوانسته با این مشخصات و قطر 9 میلی‌متری تا این حد دوام باتری داشته باشد. درست است که سرفس قیمت بالاتری نسبت به آیپد دارد، به نظر می‌آید این دو محصول بازارهای متفاوتی را هدف گرفته‌اند.
شما در مورد این محصول چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید برای مصرف اداری کدام‌یک گزینه بهتری است؟ آیا حاضرید از اپل به مایکروسافت مهاجرت کنید یا شما هم مایکروسافتی هستید؟ نظرتان را با ما در شبکه‌های اجتماعی‌مان در میان بگذارید.

منبع:Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

xlsx

۱۳۹۴/۵/۷
iPad air 2

مجید

۱۳۹۴/۴/۴
این که دیگه تبلت نیست... تبلت پی سی باید گفت...

َعلی

۱۳۹۴/۴/۴
اگه واسه ی نفر قیمت مهم نباشه سرفس 3 خیلی بهتر و مناسب تره. ی لب تاب کامله. هیچی از لب تاب کم نداره

sina

۱۳۹۴/۴/۲
بیچاره ایپد :D
تازه این core i5 اش بود . Core i7 اش رو ندیدین که چه غوغایی می کنه
مایکروسافت براتون ویندوز رو اورده رو تبلت دیگه چی می خواین اخه ؟