خانهاخبار
قابلیت دانلود در پس‌زمینه به نسخه موبایلی مرورگر Edge افزوده می‌شود

قابلیت دانلود در پس‌زمینه به نسخه موبایلی مرورگر Edge افزوده می‌شود

شرکت مایکروسافت مرورگر اصلاح‌شده ویندوز را، که Microsoft Edge Browser یا به‌اختصار Edge نام دارد، به‌طور مرتب از طریق ویندوزفون استور آپدیت می‌کند. یکی از آپدیت‌هایی که در آینده نه‌چندان دور برای این مرورگر نوپا عرضه خواهد شد قابلیت دانلود در پس‌زمینه است.
۱۳۹۴/۴/۲

بدین ترتیب در صورتی که هنگام دانلود، مرورگر بسته شود یا به هر دلیلی از دسترس خارج گردد، فرآیند دانلود همچنان ادامه پیدا می‌کند و خللی در آن ایجاد نمی‌شود.
آقای Ade Bateman، مدیر تیم تولیدکننده مرورگر Edge، روز سی‌ام خرداد در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد این اپلیکیشن از قابلیت دانلود در پس‌زمینه بهره‌مند است و مهر تاییدی بر شایعات اخیر زد. البته تاریخ دقیق عرضه این آپدیت مشخص نشده، اما این‌طور که معلوم است، مرورگر مذکور از ابتدای عرضه ویندوز ۱۰ از این امکان بهره‌مند نخواهد بود و در آینده فایل به‌روزرسانی بدین منظور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

image

 

اگر پیگیر اخبار پیرامون ویندوز ۱۰ و قابلیت‌های آن باشید، به یاد می‌آورید که در ماه آوریل مقامات مایکروسافت وجود قابلیتی به‌عنوان دانلود در پس‌زمینه را انکار کرده بودند. این قابلیت نخست برای نسخه موبایلی Edge در نظر گرفته نشده بود، اما ظاهرا نظر تیم توسعه‌دهنده آن تغییر کرده و ویژگی مذکور را به مشخصات فراوان آن خواهد افزود.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)