خانهاخبار
اپل ماده‌ای جدید برای حذف خطوط آنتن آیفون ۶ ساخته است

اپل ماده‌ای جدید برای حذف خطوط آنتن آیفون ۶ ساخته است

یکی از ضعف‌های طراحی آیفون ۶ را می‌توان به خط‌های آنتن پشت آن نسبت داد. حال اپل چاره‌ای برای حذف آنها اندیشیده و در نهایت توانسته ماده‌ای جدید بسازد که این خط‌ها را حذف کند. این خبر با توجه به پتنتی منتشر شده که این شرکت اخیرا ثبت کرده است.
۱۳۹۴/۴/۱

آیا شما هم از خط‌های آنتن ارتباطی آیفون ۶ در پشت آن خوشتان نمی‌آید؟ به نظر می‌رسد اپل هم مانند شماست! به‌کمک پتنت جدیدی که این شرکت ثبت کرده، متوجه شدیم اپل توانسته ماده‌ای جدید از کامپوزیت بسازد که بسیار شبیه آلومینیوم آدونایز (همانند بدنه آیفون ۶) است، با این تفاوت که، با توجه به جنس کامپوزیتش، امکان عبور سیگنال‌های ارتباطی گوشی از طریق آنها وجود دارد.

هم‌اکنون خطوطی در بدنه پشتی آیفون ۶ دیده می‌شود که به آنتن‌های WiFi، آنتن مخابراتی و همچنین NFC مربوط است. با استفاده از این ماده دیگر شاهد این خطوط نخواهیم بود و به‌نوعی این خط‌ها نامرئی می‌شوند، چراکه همچنان وجود خواهند داشت، ولی دیگر دیده نخواهند شد. نمونه این کاربرد را می‌توانید در عکس زیر مشاهده کنید. یکی دیگر از موارد استفاده این ماده ممکن است در ترک پد لپتاپ‌ها باشد و می‌تواند آنها را هم از نظر ظاهری تا حدودی غیرقابل دیدن کند. همانند بسیاری از پتنت‌هایی که اپل ثبت می‌کند، نمی‌دانیم چه زمانی از این ماده در محصولات اپل استفاده می‌شود، اما بعید نیست در آیفون بعدی شاهدش باشیم.

 

image

منبع: Engadget

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

جاناتان ايو

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
با خطها زيبا تره
خط ها كار سيبيل رو انجام ميدن بهش ابهت ميدن

مهدی

۱۳۹۴/۷/۳
آیفونیای پر مدعا میبینم که بدجوری پوزتون خورد به خاک جاده. تا حالا داشتیدبه حلبی تون پز میداید و پلاستیکیا رو مسخره میکردید ولی حالا اپل هم داره حلبی رو میذاره کنار. دلم کلی براتون سوخت که چه مذبوحانه دارید از این خط کشیای پشت حلبیتون دفاع میکنید :)

فرهاد

۱۳۹۴/۵/۶
شما زیادی باهوشی ، مراقب خودت بیشتر باش دوست عزیز

کیارش

۱۳۹۴/۴/۵
اااااااااااااااااااااااااااااااااااا راست میگیاااااااااااااا

بابک

۱۳۹۴/۴/۴
دوست من , داره خودش میگه که هنوز استفاده نشده توی گوشی هاو این عکس هم یه جور کانسپته , چرا ماها همیشه دنبال تیز بازی ایم اخه؟؟؟