خانهاخبار
ویژگی‌هایی از گلکسی نوت اج که اگر به آیفون 6 مهاجرت کنید، جایگزینی نخواهند داشت

ویژگی‌هایی از گلکسی نوت اج که اگر به آیفون 6 مهاجرت کنید، جایگزینی نخواهند داشت

معمولا هنگام مقایسه دو گوشی هم‌رده و هم‌سطح سعی می‌کنیم ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد و شاخص آنها را با هم مقایسه کنیم؛ اما راه دیگری نیز برای مقایسه دو گوشی وجود دارد و آن ذکر ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که وقتی گوشی‌مان را عوض می‌کنیم، در گوشی جدید دیگر به آنها دسترسی نداریم. در این نوشته می‌خواهیم شما را با 6 موردی آشنا کنیم که اگر از گوشی گلکسی نوت اج به آیفون 6 بروید، آنها را از دست می‌دهید.
۱۳۹۴/۴/۱

امروزه دنیای شگفت‌انگیز پرچمداران پر از دستگاه‌های رده‌بالایی است که هر کدام به‌نوعی از نظر طراحی و ویژگی‌های منحصربه‌فردش در بازار می‌درخشد. به همین دلیل ما همواره تلاش کرده‌ایم در بررسی‌ها و مقایسه‌هایمان اطلاعات ارشمند و بارزی درباره هر یک از این گوشی‌ها به شما بدهیم تا انتخاب برایتان آسان‌تر شود. اما در نهایت این شمایید که تصمیم نهایی را می‌گیرید.

هر کاربر، بنا به نوع استفاده و سلیقه و باورش، برداشت خاص خودش را از بررسی و مقایسه گوشی‌ها دارد و بعضی وقت‌ها ممکن است نتیجه کار مطابق انتظار او نباشد. معمولا پس از مدتی که با گوشی تازه‌ای کار می‌کنیم، به اشکالات و کمبودهایش پی می‌بریم. بعضی از این کمی‌وکاستی‌ها ممکن است کاربر را دلزده کند و او را به فکر تعویض گوشی‌اش با گوشی هم‌رده‌ای از برندی دیگر بیندازد.

معمولا هنگام مقایسه دو گوشی هم‌رده و هم‌سطح سعی می‌کنیم ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد و شاخص آنها را با هم مقایسه کنیم؛ اما راه دیگری نیز برای مقایسه دو گوشی وجود دارد و آن ذکر ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که وقتی گوشی‌مان را عوض می‌کنیم، در گوشی جدید دیگر به آنها دسترسی نداریم.

 

image

 

در این نوشته می‌خواهیم شما را با 6 موردی آشنا کنیم که اگر از گوشی گلکسی نوت اج به آیفون 6 بروید، آنها را از دست می‌دهید.

 

1- نمایشگر بزرگ

شکی نیست که گلکسی نوت اج سامسونگ نمایشگر بزرگ و زیبای سوپر آمولد دارد. دیدن وب‌سایت‌ها و بازی کردن در نمایشگر 4.7 اینچی آیفون 6 شاید اندکی سخت باشد. اما آنچه پس از مهاجرت از گلکسی نوت اج به آیفون واقعا از دست می‌دهید، کیبورد بزرگ آن است که سبب می‌شود دقیق‌تر تایپ کنید، درحالی‌که اگر انگشتانتان بزرگ باشد در آیفون 6 امکان اشتباه تایپی بیشتر می‌شود.

2- دوربین

تا کنون دوربین بسیاری از پرچمداران را با هم مقایسه کرده‌ایم. اگرچه دوربین آیفون 6 خوب است، عکس‌های گرفته‌شده با گلکسی نوت اج جزئیات بیشتری دارد و تا حدودی رنگ‌ها را بهتر نشان می‌دهد. همچنین اگر اهل عکاسی و ویرایش عکس با موبایل باشید، حتما دلتان برای صفحه بزرگ نوت اج تنگ می‌شود.

3- استایلوس

اگر قصد دارید از فبلت استفاده کنید، بهتر است ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه آن‌قدر کامل باشد که اندازه بزرگ و وزن زیادش را جبران کند. گوشی‌های سری نوت سامسونگ این چنین‌اند. قلم‌های استایلوس S-Pen یکی از مواردی است که سامسونگ طی این 5 سال روی آن خیلی کار کرده. قابلیت‌های پیشرفته‌ای که این قلم به گلکسی نوت اج می‌آورد به کاربر کمک می‌کند از گوشی هوشمندش بهتر و موثرتر استفاده کند.

4- مولتی تسکینگ

کاربران گوشی‌های پرچمدار سامسونگ مدت‌هاست که می‌توانند از ویژگی نصف کردن صفحه نمایشگر برای استفاده همزمان از دو اپلیکیشن کنار یکدیگر استفاده کنند. دیدن ویدیوهای یوتیوب و چت کردن همزمان، یا خواندن صفحات اینترنت و یادداشت‌برداری همزمان از آنها چیزی است که با مهاجرت به آیفون 6 از دست خواهید داد.

5- اپلیکیشن‌های رایگان و سیستم راحت‌تر استرداد پول

اپ استور و گوگل پلی تقریبا شبیه یکدیگرند و معمولا می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را که در اپ استور می‌بیند در گوگل پلی هم پیدا کنید یا حداقل مشابهشان را بیابید. اپلیکیشن‌های گوگل پلی اغلب ارزان‌تر از اپ استورند و بعضی‌ها هم، برخلاف اپ استور، در گوگل پلی رایگان عرضه می‌شوند. البته شاید اختلاف قیمت 1 دلار میان اپلیکیشن‌ها خیلی مهم نباشد، اما روش راحت‌تر استرداد پول در اندروید یکی از برتری‌های آن نسبت به iOS است. در اندروید قادرید اپلیکیشن خریداری‌شده را پس از 2 ساعت پس دهید، در نتیجه می‌توانید بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پولی را که نسخه رایگانشان در دسترس نیست، نصب و استفاده کنید و اگر از آنها خوشتان نیامد، پولتان را پس بگیرید.

6- روش‌های ساده‌تر برای انتقال آهنگ‌ها

انتقال فایل‌های موسیقی به آیفون و آیپد بسیار سخت و آزاردهنده است. برای این کار لازم است دستگاهتان را با کابل به کامپیوتر وصل کنید و سپس توسط برنامه آیتونز فایل‌ها را از کامپیوتر به آیپد یا آیفون بفرستید. اگرچه این کار شاید خیلی سخت به نظر نیاید، وقتی بفهمید که چقدر راحت می‌شود  فایل‌های MP3 را به‌صورت بی‌سیم به گوشی اندرویدی گلکسی نوت اج منتقل کرد، کار کردن با آیتونز برای سینک کردن فایل‌ها بسیار طاقت‌فرسا می‌شود.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

kasra akbari

۱۳۹۴/۴/۱
salam ,daghighan man asheghe Samsung va apple hastam har 2 ta sho.vali khodam note 4 daram va tab s ,chon vaghan maslan enteghale ahang ha o ax o ina kheili tooye Samsung va digare gooshiaie android asoon tare.kheili az doostan ham momkene began masalan ba zapya mishe baraye iphone in karo kard chon man ye 4s ham daram in moshkelo daram ke vaghti ahang ro montaghel mikoni nemire tooye songs va ya hatta khodesh trackesh avaz nemishe.