خانهاخبار
شایعه: آیا سامسونگ نوت ۵ را در ماه اوت و برای رقابت با آیفون جدید معرفی می‌کند؟

شایعه: آیا سامسونگ نوت ۵ را در ماه اوت و برای رقابت با آیفون جدید معرفی می‌کند؟

طبق روالی که در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم، سامسونگ گوشی جدید سری نوت خود را در نمایشگاه IFA در ماه سپتامبر معرفی می‌کند. اپل نیز با فاصله کوتاهی در اواخر سپتامبر آیفون جدیدش را رونمایی می‌کند. بدین ترتیب کارشناسان بر این اعتقادند که هر سال معرفی آیفون‌های اپل، فروش پرچمدار سری نوت سامسونگ را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. فکر می‌کنید امسال سامسونگ برای رهایی از این شرایط تصمیم می‌گیرد گلکسی نوت جدید را زمان دیگری عرضه کند؟
۱۳۹۴/۳/۲۹

هم‌اکنون فصل شایعات مربوط به گلکسی نوت ۵ است و بازار خبرهای مختلف در این رابطه داغ است. به‌طور مثال، گفته شده این محصول از قابلیت خروج خودکار قلم S Pen و نمایشگر بزرگ با دو لبه خمیده بهره می‌برد. اما حالا زمزمه‌هایی درباره زمان عرضه این محصول به گوش می‌رسد. پیش‌تر مدیرعامل سامسونگ، Jong-Kyun Shin، جلو افتادن معرفی نوت ۵ در ماه ژوئیه را رد کرده بود، اما در مورد ماه اوت حرفی نزده است.

احتمالا می‌توانید حدس بزنید شایعات این روزها چه مسیری دنبال می‌کنند. خبری از آسیا منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ نوت ۵ را احتمالا در ماه اوت و پیش از معرفی آیفون جدید، یعنی 6S/6S Plus، به بازار عرضه می‌کند. این موضوع از زمانی رنگ‌وبوی شایعه گرفت که گویا سامسونگ با اپراتورهای مخابراتی تایوانی وارد مذاکره شد تا نوت ۵ را در تایوان زودتر از روال همیشه عرضه کند؛ یعنی پیش از معرفی آیفون توسط اپل.

 

image

 

شایعه قبلی، که عرضه نوت جدید را در ژوئیه محتمل دانسته بود، رد شد، ولی مورد جدید به ماه اوت اشاره می‌کند. صادقانه بگوییم اگر سامسونگ عادت سالانه‌اش را در معرفی نوت‌های جدید در رویداد IFA برلین در ماه سپتامبر بشکند، شوک نسبتا بزرگی به همه وارد می‌کند.

اما چرا هر بار که سامسونگ قصد دارد پرچمدار جدیدی معرفی کند، این شایعات مجددا تکرار می‌شوند؟ آیا سامسونگ واقعا از تاثیر منفی آیفون جدید بر محصولات جدیدش ترسی دارد؟ بسیاری افراد -از جمله نگارنده- معتقدند حتی با معرفی آیفون 109S Super Plus هم سامسونگ روال معرفی پرچمداران جدیدش را هیچ تغییری نخواهد داد و ما هر سال شاهد معرفی محصولی جدید در برلین و در رویداد IFA در ماه سپتامبر خواهیم بود؛ اما در دنیای تکنولوژی هیچ‌وقت نمی‌توان با قاطعیت درباره این‌گونه مسائل سخن گفت و هر سال احتمال دارد شیوه متفاوتی در معرفی محصول جدید از کمپانی‌های بزرگ شاهد باشیم.

شما چه حدسی می‌زنید؟ آیا گلکسی نوت ۵ را زودتر از IFA می‌بینیم یا هیجانمان را برای همان زمان حفظ کنیم؟

 

منبع: talkandroid

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

hossein

۱۳۹۴/۴/۹
سیستم عاملش تایزن نیست؟؟!!

reza.mllt

۱۳۹۴/۳/۳۰
به نظر من زودتر معرفی کنه بهتره چون باز زیر سایه ایفون قرار می گیرد.

حسین باختر

۱۳۹۴/۳/۳۰
میگم این چیه که همش وایساده ببینم اپل چیکار میکنه اونم بکنه

سجاد

۱۳۹۴/۳/۳۰
كم ميارن!! ١٣٥ ميليون دستگاه ايفون ٦ و ٦ پلاس در يكسال فروخته شد كمه چى بياون!

Ahmad

۱۳۹۴/۳/۳۰
ای خوشم اومد از آخر متن هاااا!! میگه آیفون 109S Super Plus !!!!!!! ولی خدا کنه زودتر باشه.