خانهاخبار
سامسونگ رژیم اساسی می گیرد!

سامسونگ رژیم اساسی می گیرد!

سامسونگ بالاخره از گوشی لاغراندام خود پرده برداری کرد؛ گوشی ای با ضخامت کم در سری جذاب A که لاغرترین گوشی سامسونگ لقب گرفته است.
۱۳۹۴/۳/۲۷

 سامسونگ بالاخره از گوشی لاغراندام خود پرده برداری کرد؛ گوشی ای با ضخامت کم در سری جذاب A که لاغرترین گوشی سامسونگ لقب گرفته است.

 

image

 

مطمئنا اخبار مربوط به سامسونگA8  را در سایت جی اس ام دنبال می کنید؛ گوشی ای با بدنه جذاب که صفحه نمایش 5.7 اینچ و رزولوشن 1080 پیکسلی دارد. مطمئن باشید اینها اولین تصاویری است که این بازیگر جذاب در فضای نت منتشر کرده. البته اسنپدراگون 615 هشت هسته ای این گوشی با اندروید 5.1.1 و 2 گیگ رم، سری A را جذاب تر می کند. آین ربات تمام فلز، که با متداول شدن سرویس پرداخت گوگل به سنسور اثر انگشت مجهز است، از دوستان شما عکس هایی با کیفیت 16 مگاپیکسل و از خود شما عکس 5 مگاپیکسلی می اندازد. باید متذکر شد شکل و شمایل این گوشی بیشتر شبیهS6   است تاA7  یا A5 و با باتری 3050mA تقریبا وزنی برابر 140 گرم دارد.

راستی! اگر این گوشی وارد بازار ایران شود، حاضرید چقدر برایش پرداخت کنید؟ فکر می کنید این گوشی های لاغراندام برایتان مشکل ساز می شود؟ نظرتان را در این زمینه می توانید با رسانه اجتماعی ما در فیس بوک و تویتر درمیان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد حسام

۱۳۹۴/۴/۴
سلام .
قشنگه به شرطی که زیاد گرون نباشه 1200 معقوله ...
گوشی های اچ تی سی اندروید شون اصلا به درد نمیخوره .
صفحه نمایش درست حسابی ام ندارن ...

یاشار

۱۳۹۴/۳/۲۸
داره شبیه گوشیهای اچ تی سی میشه ...... همیشه گوشیهای سامسونگ عریض بودن ولی از سری a داره راه اچ تی سی و آیفون رو میره تا گوشیش خوش دستتر بشه..... گوشیه لاغر اندام رو به وفور میتونید در گوشیهای اچ تی سی ببینید