خانهاخبار
کاربران ال جی G3 به آپدیت اندروید M خوشبین باشند، اما از اندروید ۵.۱ خبری نخواهد بود

کاربران ال جی G3 به آپدیت اندروید M خوشبین باشند، اما از اندروید ۵.۱ خبری نخواهد بود

خبرهای رسیده از ال جی نشان می دهد این شرکت برای پرچمدار سال گذشته خود، یعنی G3، اندروید لالیپاپ نسخه ۵.۱ را تدارک نخواهد دید. این شرکت قصد دارد گوشی مذکور را بعد از اندروید ۵ مستقیما به اندروید M به روزرسانی کند. پیش از این نیز G3 اندروید ۴.۳ و ۴.۴ را دریافت نکرده بود و مستقیما از اندروید ۴.۲ به اندروید ۵ به روزرسانی شده بود.
۱۳۹۴/۳/۲۶

به نظر می رسد ال جی جی۳ اندروید ۵.۱ را دریافت نخواهد کرد. این خبر مطمئنا دارندگان این تلفن همراه هوشمند را متعجب می کند، اما گزارشات دریافتی نشان می دهد ال جی قصد دارد این محصول را مستقیما به اندروید ام به روزرسانی کند.

به گزارش منتشرکننده این خبر، هنوز از عرضه به روزرسانی های کوچک برای G3 هیچ خبری نیست. البته کره ای ها قبلا هم سابقه چنین کاری داشته اند: پیش تر G3 از اندروید ۴.۲ مستقیما به ۵.۰ به روزرسانی شد و آپدیت ۴.۴ را دریافت نکرد.

اگر این حدسیات درست باشد، این دستگاه مستقیما اندروید ام را دریافت می کند که البته به روزنشدن به ۵.۱ چندان هم مهم نیست، چرا که این به روزرسانی امکانات چندانی برای کاربران به ارمغان نیاورده است.

 

image

 

بارزترین ویژگی اندروید ۵.۱ قابلیت محافظت دیوایس در Factory Reset است که به کاربر لایه امنیتی جدیدی در بخش بازگشت به تنظیمات کارخانه ای بخشیده. ولی کمتر کسی از این ویژگی خبر دارد، چه برسد به اینکه از آن استفاده کند!

اگر واقع بینانه به مشخصات فنی جی۳ بنگریم، باید بگوییم این محصول توانایی اجرای اندروید ام را دارد. در واقع با وجود قابلیت Doze و سیستم مدیریت رم موجود در نسخه بعدی اندروید و توجه به سخت افزار جی۳ کاربران تجربه دلنشینی از اندروید ام کسب خواهند کرد.

طبیعتا اگر هنوز هم به نصب اندروید ۵.۱ به روی جی۳ خود علاقه دارید، همیشه راه هایی فرعی برای نصب این نسخه خاص روی تلفن همراه هوشمندتان وجود دارد.

 

منبع: talkandroid

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

رضا

۱۳۹۴/۱۰/۳
اخ اخ این آپدیتی که این اقا میگه رو نصب نکنین
من نصبش کردم حالا هرکاری کردم روت نمیشه

حسن

۱۳۹۴/۹/۲۷
سلام من گوشیمو قبلا روت کرده بودم ولی بعد که اپدیت اومد انروت کردم تنظیمات کارخانه زدم بازم اپدیتشو میزنم ارور میده میگه اپدیت تو گوشیای روت شده نمیشه

مهدی

۱۳۹۴/۹/۲۶
منم امروز دان کردم اپدیت جدیدو فقط مدیریت باطریش فرق کرد واسه بهینه شدن باطری ورژنشم تغیرر کرد ولی اتفاق دیگه ک ببینم ندیدم والا

mohamad

۱۳۹۴/۹/۲۵
باسلام درود برا منم یه ابدیت جدید امد ولی چیزی تغیر نکردش انریدم هنوز 5؟؟؟

محمد علی

۱۳۹۴/۹/۲۴
سلام امروز یه اپدیت اومد برا الجی جی 3 که حجمش 295 مگ بود دان کردم ورژن 21a شد ولی تغیرات ظاهری نداشت روون تر شد من دیگه تغییری ندیدم .