خانهاخبار
ادوبی Photoshop Mix را به همراه اپلیکیشن های Creative Cloud در پلی استور منتشر کرد

ادوبی Photoshop Mix را به همراه اپلیکیشن های Creative Cloud در پلی استور منتشر کرد

شرکت ادوبی را اکثر ما با نرم افزار فتوشاپش می شناسیم. حالا ادوبی در اقدامی جدید اپلیکیشن Photoshop Mix را همراه با سه اپلیکیشن دیگر از خانواده Creative Cloud وارد فروشگاه پلی استور گوگل کرده است. این اپلیکیشن ها همگی رایگان عرضه شده اند و به گفته ادوبی نسخه مخصوص آی او اس آنها نیز به زودی از راه می رسد.
۱۳۹۴/۳/۲۶

دیروز، 25 خرداد، شرکت ادوبی اپلیکیشن فتوشاپ جدیدی تحت عنوان فتوشاپ میکس را برای استفاده کاربران اندرویدی منتشر کرد. عرضه این اپلیکیشن را می توان تلاش دیگر این شرکت برای کشاندن پای نرم افزار ویرایش تصویر خود روی پلتفرم های موبایلی تلقی کرد. با این که فتوشاپ اکسپرس از مدت ها پیش در اختیار کاربران این سیستم عامل بوده، نمی توان آن را بین اپلیکیشن های ویرایش تصویر پلی استور قدرتمند دانست. عرضه فتوشاپ میکس، که بی ارتباط با حذف شدن فتوشاپ تاچ از فروشگاه های مختلف اپلیکیشن موبایل نیست، تلاشی است برای رفع نیاز کاربران به ابزاری قدرتمندتر برای ویرایش تصویر روی موبایل.

فتوشاپ میکس دقیقا همان نسخه موبایلی نرم افزاری نیست که روی پلتفرم های کامپیوتری با عنوان فتوشاپ می شناسیم، ولی برخی قابلیت هایی که در آن تعبیه شده کارکردی بسیار شبیه به فتوشاپ کامپیوتر دارد، نظیر قابلیت کار با لایه ها که امکاناتی نظیر ادغام تصاویر مختلف را پیش پایتان می گذارد. البته ابزارهای پایه ای ویرایش تصویر نیز فراموش نشده اند، ابزارهایی نظیر اعمال فیلتر، کراپ یا به اشتراک گذاری مستقیم تصویر نهایی در شبکه های اجتماعی.

 

image

 

علاوه بر فتوشاپ میکس سه اپلیکیشن جانبی دیگر نیز منتشر شده که برای کارکردهای خاصی توسعه یافته اند. این سه اپلیکیشن، که Color CC، Brush CC و Shape CC نام گرفته اند، امکان ساخت آسان قلم مو، پالت رنگ و طرح های وکتور شخصی را در اختیار کاربران قرار می دهند. از حاصل کار با این اپلیکیشن ها می توان خروجی گرفت و در Photoshop Creative Cloud از آنها استفاده کرد. هر چهار اپلیکیشن یادشده به طور رایگان در فروشگاه اپلیکیشن پلی استور عرضه شده اند و هم اکنون می توان آنها را دریافت کرد. گفته می شود نسخه آی او اس این اپلیکیشن ها نیز در آینده ای نزدیک از راه می رسد.

برای دریافت این اپلیکیشن ها از پلی استور می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

منبع: 9to5goole

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)