خانهاخبار
بهترین اپلیکیشن‌ های iOS برای نسل جدید مدیران کسب و کار

بهترین اپلیکیشن‌ های iOS برای نسل جدید مدیران کسب و کار

شاید بتوان با قطعیت گفت دستگاه‌ های اپل میان صاحبان کسب و کار بیش از سایر اقشار محبوبیت دارند. پایداری دستگاه، کیفیت سخت‌ افزار، عمر باتری و، شاید مهم‌ تر از همه، برند محصولات اپل برای این گروه از مصرف‌ کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. اما آنچه بیش از همه اهالی بازار تجارت را به خود جذب کرده گستره اپلیکیشن‌ های کاربردی است که برای این گروه از کاربران در اکوسیستم اپل تولید شده‌.
۱۳۹۴/۳/۲۶

در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا ۱۵ اپلیکیشن iOS کاربردی برای صاحبان کسب‌وکار را به شما معرفی کنیم؛ اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند بر نحوه اداره دفتر کارتان تاثیر بگذراند، امنیت بالایی برای داده‌هایتان فراهم کنند و، شاید جذاب‌تر از همه، در جلسات تجاری با مشتری یا کارفرما تصویری منحصربه‌فرد از کسب‌وکار شما در ذهن مخاطب باقی بگذارند.

قابلیت‌های دفتر کار خود را افزایش دهید


SignEasy

image

در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها امضای دیجیتال هنوز نتوانسته است جای امضای سنتی را بگیرد. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید اسنادی را که به امضای شما نیاز دارد خیلی سریع اسکن کنید و امضایتان را سریع به آن بچسبانید و ارسال کنید. این اپلیکیشن می‌تواند به اکثر فضاهای ذخیره‌سازی ابری نیز، مانند دراپ‌باکس یا باکس‌نت، متصل شود.

 

Sunrise Calendar

image

یک تقویم کارآ از نیازهای اساسی هر دفتر کاری است. اگرچه اپلیکیشن تقویم اپل به‌قدر کافی امکانات در اختیارتان قرار می‌دهد، هیچ‌چیز هیچ‌وقت کافی نیست! اپلیکیشن تقویم سانرایز نه‌تنها به تقویم اپل، گوگل و Exchange متصل می‌شود، که می‌تواند با سرویس‌های محبوبی چون فیس‌بوک، ترلو، فوراسکوئر و تودولیست نیز ارتباط داشته باشد تا مکان‌ قرارهای ملاقات، دوستانی که در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنید، وظایفی که در ترلو برای شما ثبت شده است و… را در تقویمی با ظاهر خیره‌کننده در اختیار داشته باشید.

 

image

 

Workflow

image

اپلیکیشن ورک‌فلو، همان‌طور که از اسمش مشخص است، اتوماسیون اداری زیبایی با قابلیت‌های فراوان است. به‌کمک این اپلیکیشن می‌توانید با درگ اند دراپ از میان بیش از ۲۰۰ عملیات مختلف تعریف‌شده، روندهای کاری تازه بسازید، انیمیشن‌های GIF بسازید، از جدول‌ها و صفحات وب PDF درست کنید، آخرین اسکرین‌شاتی را که گرفته‌اید خیلی سریع ایمیل کنید و… قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن را شما می‌سازید!

 

ابزارهای ضروری برای مدیران خوش‌فکر

Moxtra

image

یکی از مهم‌ترین نیازهای کسب‌وکارهای پویا ارتباط و تعامل سریع، دقیق و کارا با اعضای تیم و مشتریان است. اپلیکیشن Moxtra ابزاری قدرتمند برای ارتباطات تجاری به‌منظور به‌اشتراک‌گذاری اسناد و مدارک، چت، وظایف و قرارهای ملاقات است.

 

MindNode
image

هدف اصلی اپلیکیشن MindeNote فراهم کردن روشی زیبا و دقیق برای فرایند تبدیل ایده به محصول است. به‌کمک آن می‌توانید جلسات طوفان فکری را مدیریت کنید، ایده‌ها و فکر‌هایتان را دسته‌بندی کنید و آنها را به‌شکلی جذاب با دیگر اعضای کسب‌وکار خود به اشتراک بگذارید.

 

image

 


شیوه ارائه محصول به اندازه کیفیت آن اهمیت دارد


GoToMeeting

image

نسل جدید کسب‌وکارها در دنیای تجارت، به‌لطف اینترنت، حدومرزهای جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد. حتما برای شما هم پیش آمده است که از طریق ویدئوکنفرانس یا اسکایپ جلسه‌ای کاری با مشتری یا کارفرما داشته باشید. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که در چنین جلسه آنلاینی پرزنتیشن خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. به این ترتیب هر چیزی را که شما روی صفحه آیپد خود می‌بینید، دیگران هم می‌بینند؛ درست مثل اینکه همگی دور میز کنفرانس جلو ویدئو پروژکتور نشسته باشید!

 

image

 

Prezi
image

ایده خلاقانه پرزی به‌طور کلی روش ارائه محصول و محتوا را متحول کرده است. حرکت‌ها، افکت‌ها و نمایش‌های جذاب و خیره‌کننده آن را همه ما قبلا دیده‌ایم. اپلیکیشن پرزی آیفون این امکان را به شما می‌دهد که از طریق آیپد یا آیفون خیلی سریع ارائه‌های جذابی تولید کنید که تاثیری ماندگار بر مشتری‌تان داشته باشد.

 

Roambi Analytics
image

نحوه نمایش اعداد و ارقام تجاری ممکن است به‌شدت بر مفهومی که مخاطب برداشت می‌کند تاثیر بگذارد. وظیفه اصلی این اپلیکیشن تبدیل هر شیت اطلاعات اکسل به نمودارها و اشکال مختلف است، آن هم در یک چشم به هم زدن!

 

image

 

امنیت اطلاعات؛ برگ برنده اکوسیستم اپل


1Password

image

بعد از اینکه اپل Touch ID را معرفی کرد، اپلیکیشن‌های بسیاری امکان احراز هویت از طریق سنسور اثر انگشت را برای دسترسی به اطلاعات درونشان فراهم کردند. یکی از مهم‌ترین آنها اپلیکیشن 1Password است. این اپلیکیشن در حقیقت بانک پسوردهای شماست و هرجا و در هر اپلیکیشنی که به وارد کردن پسورد نیاز داشته باشید، می‌توانید از طریق آن و لمس دکمه هوم گوشی، عملیات احراز هویت را انجام دهید.

 

FreshBooks Cloud
image

سرویس FreshBooks در حسابداری و مدیریت مالی نامی آشناست. این اپلیکیشن در حقیقت دستیار مالی شماست که حساب‌هایتان را کنترل می‌کند، هزینه‌های آینده را پیش‌بینی می‌کند و به شما اطمینان می‌دهد در حساب‌وکتاب کسب‌وکارتان خللی وارد نشود. نگران امنیت حساب‌های خود هم نباشید؛ این اپلیکیشن از طریق Touch ID محافظت می‌شود.

 

Dropbox

image

همه ما به فضای ابری امن و مطمئنی برای نگهداری و به‌اشتراک‌گذاری داده‌های تجاری نیاز داریم. دراپ‌باکس شاید بهترین سرویس ذخیره‌سازی ابری باشد که، به‌لطف اهمیت امنیت در سیستم عامل اپل، به امکان احراز هویت از طریق حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

khayyam_gh

۱۳۹۴/۱۰/۱۳
سلام دوستان اپدیت جدید نسخه اندروید رو باید از کجا دریافت کنیم؟