خانهاخبار
به کمپین تیتر داغ جی اس ام بپیوندید و خود را در نویسندگی محک بزنید

به کمپین تیتر داغ جی اس ام بپیوندید و خود را در نویسندگی محک بزنید

آیا شما هم از آن دسته کاربران هستید که در روز زمان زیادی به مرور و مطالعه اخبار دنیای آی تی اختصاص می دهید؟ یا فکر می کنید در تولید این نوع محتوا تبحر خاصی دارید؟ اگر چنین است، از شما دعوت می کنیم به کمپین «تیتر داغ» جی اس ام بپیوندید!
۱۳۹۴/۳/۲۴

در کمپین تیتر داغ شرکت کنید، اطلاعات خود را در زمینه صنعت موبایل و قابلیت های نویسندگی تان را محک بزنید و به جمع نویسندگان سایت جی اس ام بپیوندید.


در طول این کمپین از همه شما جی اس امی ها، که به نوشتن علاقه مندید، می خواهیم یک موضوع داغ دنیای موبایل و تلفن های هوشمند را انتخاب کنید و در موردش محتوا تولید کنید. محتوای تولیدشده می تواند یکی از انواع ترجمه، تالیف یا تولید باشد و باید حداقل ۲۵۰ و حداکثر ۵۰۰ کلمه به همراه عکس های مرتبط را شامل شود. ضمن اینکه مرتبط بودن با صنعت موبایل و تلفن های هوشمند نیز یکی از اصلی ترین نکاتی است که در مورد محتوای تولیدشده باید مد نظر گرفته شود. هیئت داوران مطالب ارسالی شما را با معیارهایی نظیر خلاقیت در انتخاب موضوع، خلاقیت در انتخاب تیتر مناسب، رعایت ساختار نگارشی در تنظیم خبر، انتخاب منابع و بررسی صحت خبر داوری می کنند و در نهایت یک مطلب منتخب را برای انتشار به سردبیر سایت ارجاع می دهند.

 

image


این کمپین از امروز، بیست و چهارم خرداد، تا یک هفته دیگر ادامه دارد وشما نهایتا تا روز ۳۱ خرداد ۹۴ فرصت دارید محتوای تولیدی خود را برای ما به آدرس ایمیل content@gsm.ir ارسال کنید. موارد ارسال شده با معیارهای مذکور بررسی می شوند و تنها یک مطلب، در صورتی که با قوانین فراخوان مغایرتی نداشته باشد، در سایت جی اس ام به اسم خود شما منتشر می شود. 

 

image


مقررات شرکت در کمپین:

  1. محتوای خود را با عنوان «شرکت در کمپین تیتر داغ» به آدرس content@gsm.ir ایمیل کنید.
  2. ذکر تمام منابع خبری در محتوای تولیدشده ضروری است. 
  3. در صورت تهیه گزارش، محل تهیه آن را ذکر کنید.
  4. محدودیتی در تعداد مطالب و نوع محتوای ارسالی اعمال نمی شود و هر کاربر مجاز است تعداد نامحدودی محتوا برای شرکت در کمپین ارسال کند.
  5. مطالب کپی شده از هر نوع منبع خبری فارسی اعم از وب سایت، وبلاگ، مجله، روزنامه و... در کمپین شرکت داده نمی شوند.
  6. هرگونه توهین و بی‌احترامی به یک برند، محصول یا فردی خاص، به پاک شدن نام فرد از فهرست شرکت کنندگان منجر می‌شود.
  7. جی اس ام مسئولیتی در رابطه با تایید هویت اصلی تهیه کننده محتوای ارسال شده ندارد و فرد شرکت کننده به عنوان مولف شناخته می شود.
  8. هیئت داوران جی اس ام بر مطالب ارسالی نظارت می کند و محتوای برتر با جمع آراء انتخاب می شود.
  9. رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران در محتوای ارسالی ضروری است. 
  10. حق استفاده از محتوای ارسال شده در تمام رسانه های مرتبط برای جی اس ام محفوظ است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سارا

۱۳۹۴/۴/۷
نتایج بررسی ها کی مشخص می شه؟

kamyar.sn

۱۳۹۴/۳/۳۱
عالیه

kamyar.sn

۱۳۹۴/۳/۳۱
Aliye

محمدرضا

۱۳۹۴/۳/۲۷
اگه میشه توضیح بدین که چجوریه استخدام میکنین واسه سایت یا همینطوری یه مطلب رو میذارین رو سایت بعنوان نویسنده افتخاری؟ اگه اینجا جواب نمیدین تو ایمیل جواب بدین