خانهاخبار
آیفون 5 اس جان مردی را در روسیه نجات داد

آیفون 5 اس جان مردی را در روسیه نجات داد

آیفون خم شده ای که در تصویر می بینید به جریان bendgate و هیاهویی که بابت خم شدن آیفون 6 پلاس رخ داده بود ربطی ندارد. این آیفون 5 اس متعلق به مردی است که در مسکو زندگی می‌ کند. این مرد ناشناس روسی باید از گوشی اش بابت کمکی که به زنده ماندنش هنگام تصادف با مینی بوس کرده تشکر کند.
۱۳۹۴/۳/۲۱

آیفون خم شده ای که در تصویر زیر می بینید به جریان bendgate و هیاهویی که بابت خم شدن آیفون 6 پلاس رخ داده بود ربطی ندارد. این آیفون 5 اس متعلق به مردی است که در مسکو زندگی می‌ کند. این مرد ناشناس روسی باید از گوشی اش بابت کمکی که به زنده ماندنش هنگام تصادف با مینی بوس کرده تشکر کند.

زمانی که این تصادف رخ داد، آیفون 5 اس این مرد در جیب کناری کتش قرار داشت و نگذاشت میله فلزی وارد بدن این مرد شود، که اگر شده بود، او اکنون زنده نبود. در این تصادف 2 نفر جانشان را از دست دادند و به نظر می رسد این مرد روسی باید قدردان آیفونش باشد که او را، همچون فرشته نجات، از مرگ نجات داده است.

 

image

 

زندگی پر از اتفاقات پیش بینی نشده است. تصور کنید اگر آن روز این مرد آیفونش را در جیب دیگر کتش یا در جیب شلوارش می گذاشت، قطعا اکنون دیگر زنده نبود. پیش از این نیز در اخبار شنیده بودیم چگونه آیفون توانسته جلو اصابت گلوله به یک انسان را بگیرد و او را از مرگ نجات دهد.

به نظر می رسد اکنون گوشی های هوشمند ما نه تنها دستیار و کمکی برای انجام دادن کارهایمان هستند، بلکه می توانند در حوادث و خطرات نیز از ما محافظت کنند و جانمان را نجات دهند.

 

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مینگ

۱۳۹۵/۳/۱۶
به نظر من یا شرکت ایفون پول داده تبلیغ کنن یا دورغه یا هرچی دیگه چون اگه میله نوک تیز بوده که بره توشیکم باباهه باید ایفون جای سوراخ میله روش وجود داشته اخه با میله نوک تیز که خم نمیشه دقت کنین

mehrdad

۱۳۹۴/۹/۲۹
آغا برین اپل بخرین ها خودشم تو جیب بغل کتتون وگر نه وقتی دارین از خیابون رد میشین مواضب باشین.از ما گفتن بود دیگه

ali

۱۳۹۴/۷/۲۰
عالی بود

علیرضا

۱۳۹۴/۳/۲۴
آیدین با این تبلیغات آیفون

مهرداد

۱۳۹۴/۳/۲۲
باید ارتش ما هم توی جنگ یه ایفون بذاره توجیب هر سرباز و یه ایپدم ببنده شکشمون اینجورجی اس ام میگه علاوه بر ضد گلوله بودن حکم خدا ههم دارن هه. حاله جالب اینه همین گوشی ایفون رو از یه متر دستت ول شه دربو داغون میشه