خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ برای پرچمداران این شرکت

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ برای پرچمداران این شرکت

آیا فکر می کنید تا کنون ویدیوهای تبلیغاتی زیادی از پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی اس ۶ و اس ۶ اج، دیده اید؟ حتی اگر جوابتان مثبت باشد، سامسونگ باز هم تبلیغ جدیدی منتشر کرده و امیدوار است افراد زیادی تماشایش کنند.
۱۳۹۴/۳/۲۰

آیا فکر می کنید تا کنون ویدیوهای تبلیغاتی زیادی از پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی اس ۶ و اس ۶ اج، دیده اید؟ حتی اگر جوابتان مثبت باشد، سامسونگ باز هم تبلیغ جدیدی منتشر کرده و امیدوار است افراد زیادی تماشایش کنند.

نام این ویدیو «اس ۶ در ۶۰ ثانیه» است و در آن به ویژگی های خاص گلکسی اس ۶ و نسخه اج آن می پردازد و آنها را در ۶۰ ثانیه معرفی می کند.

این ویدیو ابتدا به فریم فلزی دستگاه و پوشش شیشه ای پشت و جلو آن اشاره می کند. سپس این واقعیت را بیان می کند که اس ۶ اج اولین گوشی دنیاست که نمایشگری با دو لبه خمیده دارد.

سامسونگ در ادامه به ویژگی هایی می پردازد که برای لبه های خمیده نمایشگر اس ۶ اج طراحی شده اند. سپس سراغ دوربین های اس ۶ می رود و دوربین پشتی را یکی از بهترین دوربین های تلفن همراه می شمارد. همچنین دوربین جلو دستگاه را، به واسطه داشتن زاویه دید عریض، یکی از بهترین دوربین ها برای شکار سلفی های شما و دوستانتان معرفی می کند.

image

در پایان هم از ویژگی شارژ سریع باتری دستگاه می گوید که با ۱۰ دقیقه شارژ، می توان ۴ ساعت از گوشی استفاده کرد. همچنین به وجود پد شارژ وایرلس دستگاه هم اشاراتی می شود.

در ادامه می توانید این ویدیوی تبلیغاتی را مشاهده کنید. آیا فکر می کنید سامسونگ در این ۶۰ ثانیه به موارد کافی اشاره کرده یا می توانست ویژگی های دیگری از اس ۶ های خود را هم بیان کند؟ اگر می خواهید به پرچمداران سامسونگ در سال ۲۰۱۵ نگاهی دقیق تر بیندازید، به شما توصیه می کنیم بررسی تخصصی جی اس ام از اس ۶ و اس ۶ اج را از دست ندهید.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)