خانهاخبار
مشخصات نهایی Huawei Honor 7 افشا شد

مشخصات نهایی Huawei Honor 7 افشا شد

اخیرا مدارکی از سازمان TENAA متعلق به کشور چین افشا شده که مهر تاییدی بر تولید Huawei Honor 7 می زند. یکی از مهم ترین نکاتی که در این تصاویر و مشخصات به چشم می خورد وجود سنسور تشخیص اثر انگشت در قاب پشتی دستگاه است
۱۳۹۴/۳/۱۹

 اخیرا مدارکی از سازمان TENAA متعلق به کشور چین افشا شده که مهر تاییدی بر تولید Huawei Honor 7 می زند. یکی از مهم ترین نکاتی که در این تصاویر و مشخصات به چشم می خورد وجود سنسور تشخیص اثر انگشت در قاب پشتی دستگاه است. تصاویر دیگری نیز گواه تمام فلزی بودن بدنه دستگاه است. تاریخ رونمایی از این گوشی نیز ۲۴ ژوئن اعلام شده است.


امروز، 9 ژوئن، اسکرین شاتی ازصفحه مشخصات سخت افزاری گوشی افشا شده است که به شایعه استفاده از پردازنده Hi-Silicon Kirin 935 در Honor 7 جامه حقیقت می پوشاند. این مدل با کد PLK-AL10 شناخته می شود و از فضای رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می برد. مدل دیگری نیز، که نامش افشا نشده، فضای RAM و حافظه داخلی ۳ و ۱۶ گیگابایتی در اختیار کاربر قرار می دهد. نمایشگری که از محصول جدید هواوی انتظار می رود صفحه ای ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا Full HD است که در نهایت تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل بر اینچ را برای آن رقم می زند.

 

image


دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری عظیم الجثه 3280mAh از جمله دیگر مشخصات Honor 7 است. با توجه به تصویر منتشرشده، نسخه اندروید پیش فرض این دستگاه ۵.۱ است و مدل های مختلفش که رم ۴ گیگابایتی و ۳ گیگابایتی دارند به ترتیب با قیمت ۴۰۰ و ۳۲۲ دلار فروخته خواهند شد.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

hadi

۱۳۹۴/۵/۲
دوربین 13 یا 20 ؟؟
توو سایت gsmarena , نوشته 20 .....

negar

۱۳۹۴/۴/۲۰
آقا من اینو میخوام هرچه زودتر(honor 7)....لطفا وقتی وارد بازار شد اطلاع رسانی کنین.