خانهاخبار
بازکردن قفل تلفن همراه آیفون 3G با استفاده ازسیم کارت بدون قفل

بازکردن قفل تلفن همراه آیفون 3G با استفاده ازسیم کارت بدون قفل

گروه خبری GSM : کاربران گوشی تلفن همراه آیفون مدل 3G می توانند با استفاده از یک سیم کارت قفل باز کن ، قفل گوشی های تلفن همراهشان را باز کنند
۱۳۸۷/۵/۲۰

 


گروه خبری GSM :  به نقل از موبنا کاربران گوشی تلفن همراه آیفون مدل3G می توانند با استفاده از یک سیم کارت قفل باز کن ، قفل گوشی های تلفن همراهشان را باز کنند.
این سیم کارت که با نام Unlock Card معرفی شده است ،  از 20 ماه اوت (30 مرداد) با پرداخت هزینه ای معادل 99.34 دلار نسخه دوم سیم کارت یاد شده را خریداری کنند.
سیم کارت قفل شکن SIM Unlock Card یک کنترل کننده کوچک است که بین سیم کارت شرکت عرضه کننده خدمات تلفن همراه و سوکت سیم کارت گوشی آیفون قرار می گیرد.

                           

سیم کارت یاد شده اتصال دایمی و کامل بین سیم کارت و سوکت را برقرار می کند.کاربر با خرید سیم کارت قفل شکن یاد شده می تواند از سرویس دهی شرکتی که مایل به گرفتن سرویس از آن شرکت است ، ( البته نه همان شرکتی که گوشی آیفون را فروخته است ) استفاده کند.
با استفاده ازسیم کارت قفل شکن  SIM Unlock Card ، کاربر می تواند تنها با پرداخت هزینه ای معادل 35 دلار یک بار برای همیشه از آن استفاده کند و فایده مهم این سیم کارت این است که کاربر می تواند آنرا بارها و با هر گوشی تلفن همراه البته بدون وارد آمدن خسارت گوشی و یا از بین رفتن گارانتی آن (گوشی) ، مورد استفاده قراردهند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)