خانهاخبار
آخرین نوسانات قیمت محبوب ترین گوشی های هوشمند در بازار ایران

آخرین نوسانات قیمت محبوب ترین گوشی های هوشمند در بازار ایران

جی اس ام: معمولا وقتی صحبت ازنوسانات قیمت به میان می آید اولین موضوعی که فکر کارشناسان را به خود مشغول می کند قیمت ارز است. البته گاهی هم پیش آمده که عرضه کمتر و یا بیش از حد یک کالا باعث تغییرات قیمت آن شود. همچنین برخی عوامل دیگر هم می توانند تاثیر بسزایی در این رابطه داشته باشند.
۱۳۹۴/۳/۱۱
جی اس ام: معمولا وقتی صحبت ازنوسانات قیمت به میان می آید اولین موضوعی که فکر کارشناسان را به خود مشغول می کند قیمت ارز است. البته گاهی هم پیش آمده که عرضه کمتر و یا بیش از حد یک کالا باعث تغییرات قیمت آن شود. همچنین برخی عوامل دیگر هم می توانند تاثیر بسزایی در این رابطه داشته باشند. ازجمله  بالا رفتن بعضی از هزینه ها همچون نرخ اجاره مغازه در مناطق مختلف تهران و نیروهای شاغل در این فروشگاه ها وهمچنین هزینه های جاری آن ها در سال جدید؛ اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اینبار یک قانون جدید باعث غافلگیری بازار گردید و آن هم چیزی نبود جز تک نرخی شدن قیمت بنزین.
 
در پنجشنبه هفته گذشته فروشندگان موبایل شاهد یک افزایش قیمت جزئی در بازار تلفن همراه بودند  که البته قبلا هم بخاطر عواملی  که در بالا به آنها اشاره  شد تجربه آن را به دفعات داشته اند. همانگونه که اطلاع دارید با افزایش نرخ بنزین و در راستای آن افزایش هزینه جابجای مرسولات مبلغی به بهای تمام شده کالاها اضافه می شود که این خود بهانه ای برای این افزایش قیمت در تلفن های همراه  است. حتی در مواردی مانند گلکسی اس۶ که قیمت آن حتی تا 1,760,000 تومان هم رسیده بود دوباره به قیمت 1,830,000 تومان افزایش یافت و یا حتی گوشی مثل سونی Z1 نیز که مدتی بود در قیمت 940,000  تومان ثابت شده بود دوباره قیمت آن به 970,000  تومان افزایش پیدا کرد.
 
image
 
به علاوه شروع  فصل امتحانات دانش آموزان و دانشجویان، آلودگی هوا، گرد و غبار و گرمای شدید این روزها، که خود حکایت از خلوت شدن بازار ها دارد، همه و همه عواملی هستند که دست به دست هم داده اند تا باعث افزایش این تغیرات قیمت یا همان نوسانات بازار شوند. صد البته  این نوسانات گذرا  بوده و احتمالا بزودی این قیمت ها دوباره به حالت قبل بر خواهند گشت. امیدواریم هرچه زودتر این تحولات به اتمام رسیده و دوباره قیمت ها به حالت تثبیت شده خود باز گردند.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

منصور

۱۳۹۶/۲/۳۰
دولت نبایست اجازه بده این قیمتو بازاریا ببرت بالا بایستی کنترول کنه

مهرناز

۱۳۹۴/۱۰/۷
بنظر شما جی4بهتره یا نوت4؟؟؟ من 2سال پیش ال جی داشتم همیشه هنگ بود ازاون موقع دیگه از ال جی بدم میاد. ولی الان میگن ال جی عالیه. میشه راهنماییم کنید؟

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۲
تو الان شرکت ال جی رو ک گوشی میزنه G3 ک گوشیای بازارو میخوره گذاشتی کنار هواوی!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۲
الان هواوی و ال جی رو چپوندی تو یه قاب؟!

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۲
آفرین با ترفند خوبی پیش اومدی و از الجی و هواوی تعریف کردی و رفتی. یه سری ها هم که نفهمیدن لایکت کردن