خانهاخبار
گلکسی S5 در ماه جاری اندروید 5.0.2 را دریافت خواهد کرد

گلکسی S5 در ماه جاری اندروید 5.0.2 را دریافت خواهد کرد

نویسنده مهمان: سامسونگ از جمله شرکت هایی است که نسبت به دیگر رقبایش در عرضه نسخه جدید اندروید برای دستگاه هایش تعلل نسبتا زیادی می کند. البته این تاخیر با توجه به این که کمپانی ها اقدام به شخصی سازی سیستم عامل تلفن های هوشمند و تبلت هایشان می کنند، امری عادی و مرسومی است.
۱۳۹۴/۳/۱۱
نویسنده مهمان: سامسونگ از جمله شرکت هایی است که نسبت به دیگر رقبایش در عرضه نسخه جدید اندروید برای دستگاه هایش تعلل نسبتا زیادی می کند. البته این تاخیر با توجه به این که کمپانی ها اقدام به شخصی سازی سیستم عامل تلفن های هوشمند و تبلت هایشان می کنند، امری عادی و مرسوم است. 
 
اما در جدیدترین خبری که در وب سایت ها منتشر گشته، به نظر می رسد گلکسی اس۵ (با شماره مدل SM-G900) به زودی و در ماه جاری اندروید ۵.۰.۲ را دریافت خواهد کرد.
 
image
 
همانطور که در تصویر فوق می بینید، نسخه ۵.۰.۲ از اندروید لالیپاپ برای گلکسی اس۵ در حال تست های نهایی بوده و در انتها عبارت "انتظار عرضه در اوایل ژوئن" نیز ذکر شده است. این تصویر توسط اپراتور استرالیایی Optus در وب سایت اش منتشر گشته و متاسفانه به هیچ نکته دیگری از جمله امکانات یا مراحل تست اشاره نشده است. اما انتظاری که ما داریم این است که در این به روز رسانی ما بهبود عملکرد کلی و رفع باگ های نسخه های پیشین اندروید را ببینیم.
 
لازم به ذکر است که چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که به زودی به روز رسانی های کوچکی را برای محصولات مجهز به لالیپاپ خود برای رفع ایرادات جزئی عرضه خواهد کرد. با این وجود هنوز از به روز رسانی دیگر دستگاه های باقی مانده سامسونگ به اندروید لالیپاپ خبری در دست نیست.
 
منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

amir

۱۳۹۴/۶/۲۴
کی پس میاد

امیر

۱۳۹۴/۳/۱۷
وقتی میخوای آپدیت کنی یه گزینه میاد چیه باید تیکشو بزنی یانه هرکی میدونه چیه لطفا بگه

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۲
من همین امروز اندروید 5.0 رو دریافت کردم خیلی بهتر شده

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۲
من 4 هسته ای رو دارم یک هفته است اومده آندروید 5

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۲
عزیزم خیلی وقته اومده اینجا بحث آندروید 5.0.2 هستش