خانهاخبار
ویدیوی دوبله فارسی جی اس ام؛ مقایسه G Flex 2 با G Flex

ویدیوی دوبله فارسی جی اس ام؛ مقایسه G Flex 2 با G Flex

جی اس ام: سری جی فلکس ال جی را می توان یکی از نوآوری های این شرکت کره ای در بازار تلفن های هوشمند دانست. گوشی هوشمندی که به میزان اندکی خمیدگی دارد اما این خمیدگی کاملا محسوس و جذاب است. هنگامی که G Flex در سال ۲۰۱۳ به بازار آمد توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
۱۳۹۴/۳/۱۰

جی اس ام: سری جی فلکس ال جی را می توان یکی از نوآوری های این شرکت کره ای در بازار تلفن های هوشمند دانست. گوشی هوشمندی که به میزان اندکی خمیدگی دارد اما این خمیدگی کاملا محسوس و جذاب است. هنگامی که G Flex در سال ۲۰۱۳ به بازار آمد توجه بسیاری را به خود جلب کرد. چرا که اولین گوشی خمیده دنیا نام گرفته بود که می توانست در عین خمیده بودن، فشار زیادی را تحمل کند و صاف شود اما باز به حالت اولیه خود بازگردد. همچنین جنس درب پشتی این گوشی نیز از نوعی بود که در برابر خط و خش مقاومت بسیار خوبی نشان می داد و قابلیت ترمیم شوندگی خودکار داشت. بدین صورت که خط و خش های نه چندان عمیق روی آن ماندگار نبودند و بعد از مدتی محو می شدند.

 

image

 

هرچند که ال جی فروش قابل قبولی را برای G Flex تجربه نکرد اما تصمیم گرفت با گوشی G Flex 2 این سری را ادامه دهد. نسل دوم این گوشی از هر نظر نسبت به نسل اولیه پیشرفت دارد و از نظر اندازه نیز کوچکتر شده است. در این ویدئوی دوبله شده به زبان فارسی که در زیر با هم مشاهده می کنیم یک بررسی کامل از مشخصات فنی گرفته تا مشخصات ظاهری، بین این دو گوشی خمیده ال جی صورت گرفته است.

مقایسه کامل G Flex و G Flex 2 (دوبله به زبان فارسی)

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مصطفی

۱۳۹۴/۳/۱۳
من به این ویدیو ها اصلا اعتماد ندارم، برا همین از کسانی که این گوشی رو دارن سوال کردم نه سایتای سامسونگی!

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۱
از کجا معلوم تحریف نشده باشه این دوبله که بعید نیست

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۱
عالیه...هر جفتشون....

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۰
واقعا مقایسه خوبی نبود بدون هبچ منبع درستی میگه باتری فلانه بعد حرف اخرش خیلی باحاله این گوشب ها مث برندشون!!! متوسطن اخه روان پریش همین برند دو ساله پرچمدارش جزو سه تا اوله یجو میگه باتری خو والا ایفونم همچی باتریش چنگی ب دل نمیزنه.یجور گف از نقد برسی این گوشی میشه فهمید ک اش دهن سوزی نی اخه مگه گوشبایه دیگه خیلی خوب ترن تورو قران ابن ابن فلمیه الکیو نزارین خاهشن.جی اس ام خاهش کردیما