خانهاخبار
جانی آیو به عنوان اولین مدیر ارشد بخش طراحی اپل منسوب شد

جانی آیو به عنوان اولین مدیر ارشد بخش طراحی اپل منسوب شد

– نویسنده مهمان: بدون شک Jony Ive یکی از مهمترین مهره های کلیدی اپل است و کوپرتینویی ها بسیاری از موفقیت های خود را مدیون این شخص هستند. طراحی رابط کاربری iOS، فلسفه ظاهری Apple Watch و بسیاری از دیگر محصولات اپل برگرفته از ایده های جانی هستند. به پاس تلاش های بی وقفه اش برای اپل، مدیران این کمپانی تصمیم به اعطای ترفیعی به جانی گرفته اند که از این پس به عنوان مدیر بخش طراحی اپل فعالیت خواهد کرد.
۱۳۹۴/۳/۶
– نویسنده مهمان: بدون شک Jony Ive یکی از مهمترین مهره های کلیدی اپل است و کوپرتینویی ها بسیاری از موفقیت های خود را مدیون این شخص هستند. طراحی رابط کاربری iOS، فلسفه ظاهری Apple Watch و بسیاری از دیگر محصولات اپل برگرفته از ایده های جانی هستند. به پاس تلاش های بی وقفه اش برای اپل، مدیران این کمپانی تصمیم به اعطای ترفیعی به جانی گرفته اند که از این پس به عنوان مدیر بخش طراحی اپل فعالیت خواهد کرد. جالب است بدانید که این پست برای اولین بار است که به شخصی اعطا می شود و اولین مدیر بخش نیز جانی آیو خواهد بود!
 
image
 
جانی همچنان به بخش های کلی طراحی محصولات اپل نظارت خواهد داشت اما در عین حال مدیریت رابط کاربری iOS به Alan Dye و طراحی صنعتی نیز به Richard Howarth واگذار شده است.
 
جانی آیو این ارتقا را به فال نیک می گیرد و معتقد است در پست جدید راحت تر و از فاصله ای نزدیک تر می تواند به طراحی محصولات بپردازد و از بار سنگین مدیریتی که در پست قبلی داشت رها شده است. هرکس پیگیر اخبار اپل باشد قطعا جانی را به خوبی می شناسد زیرا طراحی آیپد، آیفون، آیپاد، iOS و مک بوک های اپل بر عهده وی بوده است پس اگر یکی از محصولات اپل را در دست دارید و از طراحی زیبای آن لذت می برید، طبعا بایستی جانی آیو را بیشتر بشناسید.
 
البته با تغییر پست های مهمی که اخیرا اتفاق افتاده انتظار به وجود آمدن تغییرات انقلابی در محصولات اپل نباشید زیرا سیاست های کلی اپل همچنان پابرجا هستند. اشخاصی همانند Alan Dye و Howarth که هم اکنون مدیریت طراحی رابط کاربری و طراحی صنعتی را بر عهده دارند پیش تر نیز مسئولیتی در همین رابطه داشته اند پس سیاست های کلی این کمپانی چندان متحول نخواهند شد.
 
منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)