خانهاخبار
آپدیت اندروید 5.1 برای One M9 قابلیت Guest Mode را به همراه خواهد داشت

آپدیت اندروید 5.1 برای One M9 قابلیت Guest Mode را به همراه خواهد داشت

– نویسنده مهمان: شرکت HTC گوشی HTC One M9 خود را از همان ابتدای عرضه به اندروید 5 مجهز کرده است. اما با این وجود تمامی قابلیت هایی که سایر گوشی های مبتنی بر Lollipop ارائه می دهند را نمی توان روی One M9 یافت. برای مثال بر خلاف دو گوشی اس۶ و اس۶ اج سامسونگ، روی One M9 خبری از قابلیت Guest Mode اندروید Lollipop نیست.
۱۳۹۴/۳/۵
– نویسنده مهمان: شرکت HTC گوشی HTC One M9 خود را از همان ابتدای عرضه به اندروید 5 مجهز کرده است. اما با این وجود تمامی قابلیت هایی که سایر گوشی های مبتنی بر Lollipop ارائه می دهند را نمی توان روی One M9 یافت. برای مثال بر خلاف دو گوشی اس۶ و اس۶ اج سامسونگ، روی One M9 خبری از قابلیت Guest Mode اندروید Lollipop نیست. اما خوشبختانه اخیراً خبرهای خوبی در این زمینه به گوش رسیده است. این طور که پیداست قابلیت Guest Mode در آپدیت نرم افزاری بعدی One M9 که سیستم عامل آن را به نسخه 5.1 ارتقا می دهد از راه خواهد رسید.
 
image
 
طبق اظهارات LlabTooFeR توسعه دهنده رام برای گوشی های شرکت HTC این آپدیت تنها در اضافه کردن قابلیت Guest Mode خلاصه نخواهد شد. به لطف اختیاراتی که آپدیت جدید در اختیار کاربر قرار خواهد داد، امکان کنترل میزان گرمای طیف رنگ های صفحه نمایش One M9 نیز فراهم خواهد شد. البته این کار در حال حاضر نیز انجام می گیرد. ولی برای انجام آن نیاز به استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث است.
 
فعلاً حرفی در این خصوص که M9 این آپدیت را کی دریافت خواهد کرد در دست نیست. اما پیش بینی می شود که این انتظار بیش از چند ماه به طول نیانجامد. در منابعی که به این خبر اشاره کرده اند آمده که آپدیت 5.1 تنها منحصر به مدل M9 شرکت HTC نخواهد بود. اما به هر حال شواهد معتبری در این خصوص در دست نیست و باید صبر کرد و دید که این پیش بینی تا چه حد درست از آب در می آید.
 
منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۵
یعنی واقعا اچ تی سی هم داره این قابلیت رو از ال جی تقلید میکنه. تنها گوشی ای که این قابلیت رو داشت ال جی واقعا که.

مهمان

۱۳۹۴/۳/۵
سلام گوشی من الجی g3 هستش. از وقتی به اندروید 5 آپدیتش کردم واقعا محشر شده مخصوصا مصرف باتریش خیلی خیلی اومده پایین. هم نت استفاده کردم هم تماس گرفتم و کلا در طول روز مصرفی که همه میکنن رو من هم کردم و 2 روزه باتری رو نگه داشته

مهمان

۱۳۹۴/۳/۵
اچ تی سی خیلی خاص و فوق الاده هست

مهمان

۱۳۹۴/۳/۵
الان چهار هفته هست که برای سونی zنیومده چقدر چشم انتظار بمونم دارم میمیرم

مهمان

۱۳۹۴/۳/۵
سونی برای سری z کلا این قابلیت تو اولین اپدیت داد بعد سامسونگ یادش افتاد الانم که تازه اچ تی سی اومده تو باغ