خانهاخبار
Oppo گوشی های R7 و R7 Plus را رسما معرفی کرد

Oppo گوشی های R7 و R7 Plus را رسما معرفی کرد

– نویسنده مهمان: همانطور که انتظار می رفت Oppo از گوشی های رده بالای R7 و R7 Plus خود، که مدت ها همگان چشم به راه آنها بودند، رونمایی کرد. این کمپانی در سالگرد دهمین سال تاسیس خود در شهر پکن این دو پرچمدار را معرفی کرد.
۱۳۹۴/۲/۳۰
– نویسنده مهمان: همانطور که انتظار می رفت Oppo از گوشی های رده بالای R7 و R7 Plus خود، که مدت ها همگان چشم به راه آنها بودند، رونمایی کرد. این کمپانی در سالگرد دهمین سال تاسیس خود در شهر پکن این دو پرچمدار را معرفی کرد. 
 
image
 
شایعات منتشر شده در مورد این گوشی ها تا حد زیادی درست بوده است و معرفی رسمی آنها تنها در برخی موارد با شایعات تفاوت هایی دارد. گوشی R7 که در این میان اندازه کوچکتری دارد همانطور که پیش تر هم گفته شده بود از صفحه نمایش 5 اینچی از نوع آمولد با رزولوشن 1080p استفاده می کند که روی آن نیز روکش شیشه ای 2.5D قرار گرفته است. R7 Plus نیز صفحه نمایش 6 اینچی در اختیار دارد و از دو طرف بدون حاشیه است و این باعث جذاب تر شدن آن شده است.
 
image
Oppo R7
 
قدرت پردازشی این گوشی از تراشه 615 کوالکام با پردازنده 8 هسته ای و 64 بیتی و 3 گیگابایت حافظه رم حاصل می شود. Oppo معتقد است که پردازنده های ضعیف تر این روزها دیگر به کار نمی آیند و برای کاربران محدود کننده هستند. حافظه داخلی این گوشی ها در R7، 16 گیگابایت و در R7 Plus، 32 گیگابایت است. Oppo در این دو گوشی قابلیت ارتقاء حافظه توسط کارت های microSD را نیز فراهم کرده است که در صورتی که تمایل به استفاده از سیم کارت دوم نداشته باشید اسلات microSD قابل استفاده خواهد بود. 
 
image
Oppo R7
 
هر دو گوشی R7 و R7 Plus دوربینی 13 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 دارند. فوکوس خودکار و فلش LED تکمیل کننده دوربین R7 است در حالی که R7 Plus از فوکوس خودکار لیزری و فلش دوگانه LED بهره می برد. علاوه بر این، سنسور به کار رفته در R7 Plus از نوع RGBW است به طوریکه Oppo ادعا می کند این سنسور در مقایسه با دیگر سنسورها 78 درصد نویز کمتری دارد و 32 درصد نیز بیشتر نور را جمع آوری می کند.
 
image
 
گوشی R7 Plus از باتری با ظرفیت 4100 میلی آمپر بهره می برد در حالی که باتری به کار رفته در R7 2320 میلی آمپری است، هر دو گوشی نیز ار قابلیت شارژ VOOC پشتیبانی می کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که تنها در R7 Plus قرار داده شده سنسور اثر انگشت است که در پشت گوشی جای گرفته است. 
 
image
Oppo R7 Plus
 
ابعاد R7 برابر با 143 در 71 در 6.3 میلی متر است و 147 گرم نیز وزن دارد در حالی که R7 Plus ابعادی برابر با 158 در 82 در 7.75 میلی متر دارد و وزن آن 203 گرم است. اگر به تصاویر این گوشی ها دقت کنید می بینید که اختلاف ابعاد این دو گوشی متناسب با اختلاف اندازه نمایشگر آنها نیست. این مورد به این دلیل است که R7 Plus از دکمه های روی نمایشگر استفاده می کند در نتیجه فضای کمتری در زیر نمایشگر اشغال شده است. 
 
image
Oppo R7 Plus
 
هر دو گوشی از رابط کاربری ColorOS 2.1 استفاده می کنند، رابط کاربری که به تازگی توسط Oppo معرفی شده و بر روی اندروید 5.1 لالی پاپ ساخته شده است. این گوشی ها دو سیم کارته هستند و از LTE Cat 4 نیز پشتیبانی می کنند که سرعت دانلود 150 مگابایت بر ثانیه را برای آنها به همراه خواهد داشت.
 
قمیت گوشی R7 حدود 400 دلار و قیمت R7 Plus نیز حدود 480 دلار خواهد بود. هر دو گوشی از فردا در چین عرضه خواهند شد و احتمالا از نیمه های ماه ژوئن نیز در سراسر جهان به فروش خواهند رسید.
 
منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

رویا

۱۳۹۵/۲/۱۴
سلام کسی که این گوشی رو داره اول کیفیت گوشی چطور هس دوم قیمتش چند لطفا جواب بدید

الهه

۱۳۹۴/۵/۲۴
به نظر من اپو خیلی بهتر از هواوی و شیلومی و حتی سامسونگه من اپو دارم و خیلی ازش راضیم خیلی این گوشی جدید یه پادشاهه واسه خودش من از سنگاپور سفارش دادم

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱
چون از نظر سخت افزار از تمام گوشی هایی که نام بردید بالاتره

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۱
مشخصات r7 plusدقیقا مثل هواوی میت ۷هستش.هواوی امتحانشو پس داده ولی این گوشی ؟!

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۱
عزیزان یه کم صبر کنید ، در آینده چیزهای بیشتری از این برند خواهید شنید. گرچه چینی هستش اما هر سال نوآوری‌هایی در گوشی هاش داره. من منتظر Oppo Find 9 هستم و منتظر نوآوری‌های بیشتر. با تشکر