خانهاخبار
نسخه جدید Android Wear با قابلیت های جذاب در راه است

نسخه جدید Android Wear با قابلیت های جذاب در راه است

نویسنده مهمان: گوگل اخیرا در یکی از اتاق‌های گفتگوی مجازی مربوط به محصولاتش به منتشر شدن اندروید wear نسخه ۵.۱.۱ برای تمام ساعت های هوشمند اش در آینده نزدیک اشاره کرده است.
۱۳۹۴/۲/۳۱
نویسنده مهمان: گوگل اخیرا در یکی از اتاق های گفتگوی مجازی مربوط به محصولاتش به منتشر شدن Android Wear نسخه 5.1.1 برای تمام ساعت های هوشمند مرتبط در آینده نزدیک اشاره کرده است.
این به روزرسانی کم کم منتشر خواهد شد و طبق گفته گوگل از چند روز آینده تا هفته های آتی در ساعت هوشمند کاربران در دسترس خواهد بود.
اندروید ور 5.1.1 یک به روز رسانی بزرگ محسوب می شود. از جمله موارد جدید در آن می توان به پشتیبانی از وای فای اشاره کرد. بدین ترتیب ساعت های هوشمند با اتصال به شبکه وای فای خانگی داده ها و اطلاعات را با تلفن هوشمند کاربر حتی با وجود عدم اتصال بلوتوث، رد و بدل می کنند. این یعنی در اندروید ور 5.1.1 ساعت های هوشمند قادر هستند به نوتیفیکیشن ها و سرویس Google Voice  تحت شبکه خانگی هم دسترسی داشته باشند.
 
image
 
اما قابلیت اتصال وای فای در چه دستگاه هایی وجود دارند؟ گوگل پاسخ این سوال را با اعلام ساعت هایی همچون LG Watch Urbane، موتورولا موتو 360، سونی اسمارت واچ 3 و Samsung Gear Live داده است. البته در مورد محصول ال جی باید بگوییم این ساعت هوشمند با اندروید ور 5.1.1 عرضه خواهد شد.
 
از دیگر ویژگی های جدید این نسخه از اندروید ور باید به مواردی همچون: پشتیبانی از اپلیکیشن های همیشه فعال، دستورات حرکتی جدید برای دسترسی راحت تر به اپلیکیشن ها و مخاطبین، امکان تغییر سایز فونت و پشتیبانی از شکلک های ایموجی اشاره کنیم.
گوگل در انجمن های پشتیبانی خود به این نکته هم اشاره کرده که پیغام به روز رسانی تنها برای دستگاه هایی ارسال می شود که اپلیکیشن Android Wear نصب شده در تلفن هوشمند جدیدترین نسخه آن باشد. بنابراین از به روز بودن این اپلیکیشن اطمینان حاصل نمایید.
 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)