خانهاخبار
مشخصات فنی و عکس های نسخه ارزان تر HTC One M9 Plus لو رفت

مشخصات فنی و عکس های نسخه ارزان تر HTC One M9 Plus لو رفت

نویسنده مهمان: چندی پیش حرف و حدیث هایی از عرضه مدل دیگری از پرچمدار شرکت HTC یعنی HTC One M9 منتشر شد. در همین راستا اطلاعاتی از دستگاهی به نام HTC One ME9 توسط مرجع شناخته شده @upleaks، منتشر شده بود و گمان ها در خصوص عرضه چنین وسیله ای قوت یافته بودند.
۱۳۹۴/۲/۲۷

نویسنده مهمان: چندی پیش حرف و حدیث هایی از عرضه مدل دیگری از پرچمدار شرکت HTC یعنی HTC One M9 منتشر شد. در همین راستا اطلاعاتی از دستگاهی به نام HTC One ME9 توسط مرجع شناخته شده @upleaks، منتشر شده بود و گمان ها در خصوص عرضه چنین وسیله ای قوت یافته بودند.

از آن موقع به بعد خبر معتبرتری در این باره وجود نداشت، تا این که بالاخره خبر وجود چنین دستگاهی توسط TENAA از کشور چین تصدیق شد. حال وبسایت هندی Zauba که ظاهراً واردات و صادرات این کشور را زیر نظر دارد اعلام کرده است که ۱۷۰۰ دستگاه از گوشی های HTC با مدل فوق، از هشتم مه تا به امروز وارد خاک هند شده است. طبق این گزارش در آخرین محموله دریافت شده در هند ۱۲۰ دستگاه به رنگ Classic Rose Gold و ۱۸۰ دستگاه به رنگ Meteor Grey وجود داشت.

 

image

 

HTC One ME9 را می توان نسخه ای به صرفه و اقتصادی از گوشی HTC One M9 Plus دانست. برای مثال به جای بهره گیری از دوربین Duo در ساخت این گوشی نظیر مدل One M9 Plus، تنها از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برای ساخت دوربین کمک گرفته شده است. در ساخت بدنه نیز چنین رویکردی پیش گرفته شده و به موجب آن One ME9 به جای بدنه ای فلزی، پوششی پلی کربناتی دارد.

 

بنا به گفته منابعی که با نمایندگی HTC در هند در ارتباط هستند گوشی HTC One ME9 در هفته سوم از ماه ژوئن در سه رنگ Gold Sepia، Classic Rose و Meteor Gray وارد بازار این کشور خواهد شد. طبق اطلاعات موجود در دست، قیمت این گوشی ۵۵۲ دلار خواهد بود. جالب این که نظیر مدل One M9+، پای مدل One ME9 نیز به خاک اروپا یا آمریکا باز نخواهد شد.

 

مرور مشخصات فنی این مدل جدید، خالی از لطف نیست. صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با فناوری Super LCD 3 که دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است و اندروید ۵ که به طور پیش فرض به دارندگان این گوشی ارائه می شود. با ضرب و تقسیم اعداد ذکر شده برای صفحه نمایش می توان دریافت که HTC تراکم پیکسل را در این گوشی به ۵۶۵ پیکسل در اینج رسانده است. تراشه ۶۴ بیتی با مدل MT6795 ساخت شرکت MediaTek قلب تپنده One ME9 است که پردازنده ۲.۲ گیگاهرتزی و واحد پردازش گرافیکی PowerVR G6200 Rogue را ارائه می دهد.

 

رم تعبیه شده روی این گجت ۳ گیگابایت گنجایش دارد و فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی آن مناسب برای اکثر کاربران است. البته از ۳۲ گیگابایت تعبیه شده تنها ۲۱ گیگابایت آن برای ذخیره سازی اطلاعات دلخواه در اختیار کاربر است. اگر این رقم کم به نظر می رسد جای نگرانی نیست، چراکه درگاه microSD این گوشی می تواند پذیرای حافظه های جانبی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت نیز باشد. در بند پیشین به رزولوشن دوربین پشت دستگاه اشاره کردیم. برای ساخت دوربین جلو نیز از همان سنسور ۴ اولتراپیکسلی به کار رفته به عنوان دوربین پشت HTC One M8 و HTC One M7 استفاده شده است. در نهایت وظیفه حیات بخشیدن به تمامی واحدهای فوق، بر دوش باطری ۲۴۸۰ میلی آمپر ساعتی است.

 

منبع: phoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

parsa

۱۳۹۵/۱/۱۶
شما که الان اینو میگی من دوستم دو هفته پیش گوشیو خرید me را یک میلبون دویست حالا شما یه مدل سامسونگ تو این قیمت به ما معرفی کن که از لحاظ زیبایی و مشخصات از این گوشی بتونه بهتر باشه؟ منتظر جواب.
تنها گوشیه هم قیمت با اون میشه A5 2016 نام برد که اونم الان قیمتش 1150 :
حافظه داخلی 16 گیگابایت
حافظه RAM 2 گیگابایت
دوربین 13 مگاپیکسل
CPU 8 هسته 1.6گیگاهرتزی
رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل (~424 تراکم پیکسلی در هر اینچ)
حالا یا HTC ME مقاسه کن :
CPU 8 هسته 2.2گیگاهرتزی Cortex-A53
حافظه داخلی 32 گیگابایت
حافظه RAM 3 گیگابایت
دوربین رزولوشن20 مگاپیکسل
صفحه نمایش رزولوشن 1440 × 2560 پیکسل (~565 تراکم پیکسلی در هر اینچ)
حالا خودتون قضاوت کنین من این مقایسه را واسه این انجام دادم که میخواستم گوشی در حدود 1.200.000 بخرم که تو بازار از سامسونگ این قیمت بهم A5 2016 را قیمت دادن با گلکسی S5 که خب خیلی قدیمی شده دیگه . از الجی G3 که خب الجی زیاد تعریفی نیست از لحاظ عمر باطری و یکی علاقه من چون زیاد از G3 کسایی که داشتند تغریف نمیکردند و راضی نبودند .سونی هم به من Z3 را قیمت دادند 1200که خب اونم گوشی بسیار خوبیه و من خودمم بین این مدل و ONE ME نمیدونم گدومو میشه بهتر دونست .چون این دو مدل تو رنج قیمت از سامسونگ خیلی سرترن .هم از لحاظ شیک بودن و ظاهر هم سخت افزار .

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۸
اخه کجاش شبیه سامسونگه اون دکمه هون نیست اون سنسوره و بعدش دوربین پشتش گرده و بلندگوهای بوم ساند جلوش هم با سامسونگ فرق داره و در کل متفاوته یکم دقیقتر نگاه کن

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۸
اخه کجای این شبیه سامسونگ هست فقط بخاطر دکمه وسط که اونم شبیه ایفون شما گلاگسی اس 6 و گلاکسی الفا رو نمیگی از ایفون کپی کرده

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۸
عزیز الان کل کمپانیا دارن از هر گوشی چند مدلشو میزنن . تازه جدیدا اچ تی سی داره اینکارو میکنه . از طرفی مدلای اچ تی سی طراحیاش اینقدر خوبن که از هر کدوم صد تا عین همم بده بیرون بازم قشنگن و جذاب برعکس بقیه برندا....

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۸
خوبه اچ تی سی همون واسه چین ویا هند بسته اروپا بازار نداره که بخواد پاش باز شه .