خانهاخبار
نسل دوم YotaPhone بهتر، ارزانتر و به رنگ سفید خواهد بود

نسل دوم YotaPhone بهتر، ارزانتر و به رنگ سفید خواهد بود

– نویسنده مهمان: YotaPhone 2 یکی از سوپرایزهای خوب سال گذشته بود که با ترکیب یک نمایشگر OLED در جلو و یک پنل جوهر الکترونیکی درعقب دستگاه اندرویدی همه کاره ای ارائه کرده است. دستگاهی که نشان داد می تواند در عین سادگی به خوبی کار کند و حالا این دستگاه با چند تغییر جدید بهتر هم شده است.
۱۳۹۴/۲/۲۴

– نویسنده مهمان: YoutaPhone 2 یکی از سوپرایزهای خوب سال گذشته بود که با ترکیب یک نمایشگر OLED در جلو و یک پنل جوهر الکترونیکی درعقب دستگاه اندرویدی همه کاره ای ارائه کرده است. دستگاهی که نشان داد می تواند در عین سادگی به خوبی کار کند و حالا این دستگاه با چند تغییر جدید بهتر هم شده است.

 

image

 

مهمترین تغییر در YotaPhone 2 کاهش قیمت آن است که در انگلیس از 555 پوند به 440 پوند و در سایر کشورهای اروپایی از 699 یورو به 599 یورو تغییر پیدا کرده است. قیمت این گوشی در آمریکا بصورت آنلاک شده 680 دلار تعیین شده و قرار است با جمع آوری کمک از طریق سایت Indiegogo سرمایه لازم برای ورود و توسعه در آمریکا را بدست آورد.

Yota قول داده است تا نرم افزار گوشی خود را از طریق OTA بروزرسانی کند. اندروید لالیپاپ علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه به بهتر شدن دوربین آن نیز کمک کرده است. رابط کاربری YotaPhone به اندروید خالص گوگل بسیار نزدیک است و اپلیکیشن ها به واسطه نرم افزار YETI می توانند در نمایشگر E Ink پشت دستگاه اجرا شوند. همچنین ویجت هایی برای توییتر، اینستاگرام و فیسبوک نیز  برای این گوشی طراحی شده است تا کاربر بتواند از طریق نمایشگر E Ink بدون نیاز به روشن کردن دستگاه آن ها مرور کند.

 

image

 

امروز همچنین مدل سفید رنگ YotaPhone 2 معرفی شد که کاملا شبیه و هم قیمت با مدل سیاه رنگ آن است. البته قسمت جلوی دستگاه همچنان به رنگ سیاه باقی می ماند چون این شرکت دوست دارد جلوی دستگاه ظاهری ساده تر داشته باشد و رنگ ها از کنتراست بهتری برخوردار باشند.

 

image

 

image

 

منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)