خانهاخبار
گوگل امسال دو تلفن نکسوس با کمک Huawei و LG معرفی خواهدکرد

گوگل امسال دو تلفن نکسوس با کمک Huawei و LG معرفی خواهدکرد

جی اس ام: شایعه های مختلف از چین خبر از عرضه یک نکسوس جدید توسط هوآوی می دهند. برخی دیگر از منابع نیز، خبر از عرضه دو تلفن نکسوس در سال ۲۰۱۵ می دهند. احتمالا گوگل می خواهد دو تلفن نکسوس در دو اندازه متفاوت به بازار عرضه کند تا گستره انتخاب نکسوس برای کاربران وسیع تر شود.
۱۳۹۴/۲/۲۳

جی اس ام: شایعه های مختلف از چین خبر از عرضه یک نکسوس جدید توسط هوآوی می دهند. برخی دیگر از منابع نیز، خبر از عرضه دو تلفن نکسوس در سال ۲۰۱۵ می دهند. احتمالا گوگل می خواهد دو تلفن نکسوس در دو اندازه متفاوت به بازار عرضه کند تا گستره انتخاب نکسوس برای کاربران وسیع تر شود. تقریبا تمام منابع بر این موضوع مشترک هستند که ال جی و هوآوی سازنده این گوشی ها خواهند بود.

 

image

 

نکسوسی که ال جی خواهد ساخت، همان گوشی ای خواهد بود که مدتی است اکثر طرفدران نکسوس انتظار آن را می کشند. یکی از مشکل هایی که نکسوس ۶ دارد، اندازه بزرگ آن است و این گوشی در حقیقت در رده فبلت ها جای می گیرد. از همین رو بسیاری از کاربران اقدام به خرید این دستگاه نکرده اند.

اما سال ۲۰۱۵ برای نکسوس ها این چنین نخواهد بود. امسال احتمالا یک نکسوس از طرف ال جی با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی معرفی می شود. علاوه براین یک نکسوس ۵.۷ اینچی از طرف هوآوی نیز در سال جاری معرفی خواهدشد. به این ترتیب قدرت انتخاب بیشتری برای طرفداران نکسوس در سال ۲۰۱۵ وجود خواهد داشت. متاسفانه هنوز اطلاعات دیگری از این گوشی ها لو نرفته است. همچنین در مورد قیمت این نکسوس ها نیز سوال هایی وجود دارد. آیا گوگل امسال همانند گذشته نکسوس های ارزان قیمت تولید خواهد کرد یا همانند نکسوس ۶، با  یک نکسوس گران قیمت روبرو خواهیم بود ؟

زمان معرفی این گوشی ها نیز مشخص نیست. در سالهای اخیر هم گوگل مراسمی برای معرفی گوشی های نکسوس خود برگزار نکرده است و تنها با بروز کردن سایتشان، خبر از معرفی این گوشی ها داده اند. احتمالا نکسوس های جدید در اواخر سال ۲۰۱۵ معرفی خواهد شد. شما درباره این اقدام گوگل چه فکر می کنید ؟

 

منبع: BGR

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

abbas

۱۳۹۴/۴/۵
دوستان زود قضاوت نکنین هواوی تو این چند سال پیشرفت خوبی داشته به نظرم گوگل برای همین این تصمیمو گرفته من خودم نکسوس 6 خریدم همه چیزش عالیه فقط کمی بزرگه بعدشم هواوی از موتورولا کمتر نیست که.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۷
باشه با هوآوی بزن منم از این به بعد فقط میرم flagship killer میخرم حالت گرفته بشه که مشتری هات به وان‌پلاس کوچ میکنن

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۶
وااااااای، هوآوی چرا آخه ؟!!! واقعاً از غولی مثل گوگل بعیده این کارا !!!!!

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
گوگل همین الان تو فیسبوکش نوشت واسه خاطر شما این کارو نمیکنه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
هواوی؟ نه نه گوگل این کار و نکن هواوی هم شد تولید کننده موبایل به درد بخور آخه؟