خانهاخبار
عکس های گلکسی اس ۶ اکتیو لو رفت

عکس های گلکسی اس ۶ اکتیو لو رفت

جی اس ام: سامسونگ گلکسی اس ۶ را می توان به جرات زیباترین گوشی که سامسونگ تا به امروز ساخته نامید. اما زیبایی هم قیمتی دارد، برای اس ۶ طراحی زیبا و با کیفیت، به قیمت از بین رفتن ویژگی ضد آب، باتری قابل تعویض و نبود درگاه مایکرو اس دی تمام شد. اکنون زمانی است که نیاز به سری اکتیو اس ۶ بیشتر از سال گذشته مخصوصا در زمینه ضدآب بودن احساس می شود.
۱۳۹۴/۲/۲۳

جی اس ام: سامسونگ گلکسی اس ۶ را می توان به جرات زیباترین گوشی که سامسونگ تا به امروز ساخته نامید. اما زیبایی هم قیمتی دارد، برای اس ۶ طراحی زیبا و با کیفیت، به قیمت از بین رفتن ویژگی ضد آب، باتری قابل تعویض و نبود درگاه مایکرو اس دی تمام شد.

 

image

 

اکنون زمانی است که نیاز به سری اکتیو اس ۶ بیشتر از سال گذشته مخصوصا در زمینه ضدآب بودن احساس می شود. همانطوری که مشاهده می کنید در تصویر زیر، سامسونگ گلکسی اس ۶ اکتیو را برای جنگیدن در شرایط مختلف ساخته است. 

 

image

 

این تصویر که توسط وبسایت GSMArena منتشر شده است، این گوشی را نشان می دهد که برای اوپراتور AT&T ساخته شده و عبارت Galaxy S6 Active هم در پشت آن حک شده است. همچنین گفته شده اس ۶ اکتیو باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری دارد. دیگر تغییر نسخه اکتیو با معمولی، عدم وجود سنسور اثر انگشت است. به جز این موارد، دیگر مشخصات فنی اس ۶ اکتیو با اس ۶ معمولی یکی است و تفاوتی ندارند. متاسفانه هنوز زمان معرفی این گوشی مشخص نیست اما احتمالا به زودی معرفی می شود. شما درباره گوشی های سری اکتیو سامسونگ چه فکر می کنید ؟

 

منبع: TheVerge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
اینایی که طرفداری سونی رو میکنن فازشون چیه ؟

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
خب بگو بلد نیستی ضدآب بزنی چرا میزنی مجبورت کردن هرکی هرکار میکنه توام سعی کنی انجامش بدی آخرشم عین کمپانی اصلی نمیتونی باشی قاب و فریم گوشی رو ببینید چه ضخامت و ظاهری داره تا ضدآب شده اصلا شبیه گوشی نیست حالا سونی با اون ظرافت و زیبایی گوشی ضدآب میزنه اینجاست که باید فهمید که هرچیزی کار هرکسی نیست

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
اسباب بازیه؟ این چه طراحیه آخیه؟

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
من از سامسونگ فقط مدل های اکتیو رو دوست دارم چون برای طبیعت‌گردی و کوهنوردی آدم ترسی از خراب شدن گوشی نداره و آدمی مثل من که همیشه توی دشت و کوه به‌سر میبره به همچین گوشی احتیاج داره . سونی زد۳ اگه از لبه بخوره به سنگ ، همزمان هم شیشه ی پشتش خرد میشه هم شیشه ی جلوش !! زد۳ برای شرایط عادی و استفاده ی روزانه ساخته شده. ولی سری اکتیو سامسونگ برای شرایط سخت ساخته شدن و بجز ضد آب بودن ، ضد ضربه هم هستن. کلا داستانشون فرق میکنه فقط ضد آب بودن مهم نیست

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
جک سال رو از این دوستمون شاهد هستیم.....که زد3 که تو نمایشگاهای برلین و ....10 نوع جایزه رو به خاطر زیبایی و خاص بودن گوشی دریافت کرد رو با این گوشی چرت مقایسه میکنن...تو خود این سایت هم حالا خوبه گفتن...البته از طرفدارای یخچال این امر طبیعی هست :)