خانهاخبار
گوشی گلکسی Core Prime سامسونگ آپدیت اندروید لالی پاپ را دریافت می کند

گوشی گلکسی Core Prime سامسونگ آپدیت اندروید لالی پاپ را دریافت می کند

– نویسنده مهمان: با وجود اینکه مدت نسبتا زیادی از انتشار اندروید 5 می گذرد اما شرکت های مختلف کم کم مشغول به روز کردن گوشی های خود شده اند. اغلب شرکت ها اول به سراغ پرچمداران خود رفتند و پس از آن به روز رسانی دیگر اسمارت فون های خود را در دستور کار قرار داده اند.
۱۳۹۴/۲/۲۲
– نویسنده مهمان: با وجود اینکه مدت نسبتا زیادی از انتشار اندروید 5 می گذرد اما شرکت های مختلف کم کم مشغول به روز کردن گوشی های خود شده اند. اغلب شرکت ها اول به سراغ پرچمداران خود رفتند  و پس از آن به روز رسانی دیگر اسمارت فون های خود را در دستور کار قرار داده اند.
 
image
 
سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نیست. این شرکت تا کنون بسیاری از گوشی های خود را به اندروید لالی پاپ به روز کرده است اما اغلب این گوشی ها در میان اسمارت فون های رده بالا و میان رده جای می گرفتند. حال این شرکت به روز رسانی گوشی رده پایین گلکسی Core Prime را در دستور کار خود قرار داده است، خبری که شنیدن آن بسیار غافلگیر کننده بود.
 
به روز رسانی اندروید 5 از هم اکنون برای گوشی های گلکسی Core Prime (مدل SM-G360F) در لهستان در دسترس قرار گرفته است و این طور به نظر می رسد که به زودی این به روز رسانی به دیگر نقاط جهان نیز برسد. 
 
همانطور که پیشتر هم گفتیم گلکسی کور پرایم سامسونگ یک گوشی رده پایین به شمار می رود اما با این حال باید آن را جز دیوایس های خوب سامسونگ دسته بندی کرد. این گوشی صفحه نمایشی 4.5 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل، پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگن 410، یک گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی را به خود اختصاص داده است. 
 
کمی عجیب است که سامسونگ به روز رسانی اندروید لالی پاپ را برای این اسمارت فون فراهم کرده است در حالی که می توانست دیگر گوشی های قدرتمند تر خود از جمله گلکسی نوت 2 و یا حتی گلکسی اس 4 مینی را به اندروید 5 آپدیت کند. البته نباید از این نکته غافل شد که از عرضه گوشی های نوت 2 و گلکسی اس 4 مینی حداقل 2 سال می گذرد و این گوشی ها دیگر قدیمی به شمار می روند در حالی که گلکسی کور پرایم سامسونگ تنها 6 ماه است که عرضه شده است. احتمالا این مورد می تواند دلیل خوبی برای تصمیمی که سامسونگ گرفته است، باشد.
 
منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

n z n

۱۳۹۹/۶/۱۶
ناموساجون هرکی که دوس دارین بگین اندرویدشیش برای گوشی کورپرایم کی جدیدمیادجان مادرتون بگیدمن واقعن لازمش دارم

mehdi

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
سلام من برای سامسونگ مدلsm-G361H

عبدالله

۱۳۹۶/۲/۲۷
اپدیت جدید کی میاید به جمیلم ارسال کنید لطفن

محسن

۱۳۹۶/۲/۸
سلام چطور باید گوشیم که گلگسی کرپریم است.سیستمش4.4.4است.چطور.باید ارتقاع به 5بدم بدش اگر ارتقاع بدم براش مشکل پیش نمیاد.لطفا کمکم کنید.باتشکر.لطفا به جیمیلم ارسال کنید

علیرضا

۱۳۹۵/۸/۳۰
اندروید 6 کی میاد برای کور پرایم لطفا بگین خواهش؟؟؟؟؟