خانهاخبار
بررسی ها نشان داده دقت سنسور ضربان قلب اپل واچ فراتر از حد انتظار است

بررسی ها نشان داده دقت سنسور ضربان قلب اپل واچ فراتر از حد انتظار است

– نویسنده مهمان: اینکه ساعت اپل، سنسور ضربان قلب خوبی داشته باشد اصلا عجیب نیست. اما همانطور که حتما شنیده اید، اگر روی پوست اثری از تتو وجود داشته باشد، این سنسور نمی تواند به خوبی عمل کند که با توجه به اپتیکی بودن آن قابل پیش بینی است. البته سنسور ساعت اپل نسبت به سنسورهای کوچکی که تا امروز در ساعت ها و ابزارهای پوشیدنی مختلف دیده ایم به شکل قابل توجهی بزرگتر است.
۱۳۹۴/۲/۱۹
– نویسنده مهمان: اینکه ساعت اپل، سنسور ضربان قلب خوبی داشته باشد اصلا عجیب نیست. اما همانطور که حتما شنیده اید، اگر روی پوست اثری از تتو وجود داشته باشد، این سنسور نمی تواند به خوبی عمل کند که با توجه به اپتیکی بودن آن قابل پیش بینی است. البته سنسور ساعت اپل نسبت به سنسورهای کوچکی که تا امروز در ساعت ها و ابزارهای پوشیدنی مختلف دیده ایم به شکل قابل توجهی بزرگتر است. این مورد به این خاطر صورت گرفته تا مطمئن شوند سنسورها می توانند به خوبی بعنوان یک پالس اکسی متر نیز کار کنند و اطلاعاتی حتی بیشتر از آنچه در حال حاضر نرم افزار اپل توانایی دریافت آن را دارد، ارائه کند. اما عملکرد و سنجش ضربان قلب ساعت اپل در مقایسه با سخت افزارهای اختصاصی این کار در چه وضعیتی قرار دارد؟ تحقیقات جدید نشان می دهد که کار این دستگاه واقعا خوب است.
 
image
 
پیش از این شاهد گله و شکایت های بسیار کاربران در مورد دقیق نبودن سنسورهای ضربان قلب ابزارهای پوشیدنی بوده ایم و در برخی موارد گزارش شده است که سنسور این ابزارها تفاوت قابل ملاحظه ای با مقدار واقعی دارد. اما در مقایسه ای که میان ساعت اپل و یکی از ابزارهای ساخته شده برای اندازه گیری ضربان قلب انجام شده است، ساعت اپل توانسته دقت بالای خود را در این کار نشان دهد.
 
image
 
همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید ساعت اپل با ساعت Mio که صرفا ابزاری برای اندازه گیری داده ضربان قلب است مقایسه شده است. خطوط سیاه، داده های به دست آمده از سنسور ضربان قلب ساعت اپل و خطوط قرمز مربوط به داده های ساعت Mio است. اگرچه داده های به دست آمده از ساعت اپل در برخی موارد دقت کمتری نسبت به داده های دقیق تر ساعت Mio دارد اما به وضوح مشاهده می شود که در اکثر موارد دقت به دست آمده برای داده ها قابل قبول است و نیاز کاربران را تامین خواهد کرد.
 
منبع: Pocketnow

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۰
دم اپل گرم که همه چیزو تست میکنه بعد میده بیرون ولی اگه ای او اس هشتم یه چکی نیکرد بهتر بود!!!!!

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۰
عزیز الان این مطلبو با 5اس دارم می نویسم چرا آخه یه چیزو الکی میگی!!!! فک کنم اولین نفری هستی که میگی touch id درست کار نمیکنه! مشکل از انگشته نه touch id!

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۰
کاملا درسته مثلا سنسور اثر انگشت اپل 5S و 6 قابل مقایسه با بقیه برندها نیست و عالی کار می کنه . تازه وقتی با آیپد ایر2 کار کنی هنوز انگشتت به دکمه هوم نرسیده باز می کنه. این یعنی تکنولوزی

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۰
اپل هم هر آپشنی می خواد اضافه کنه بارها تست می کنه که بهترین بازار باشه و هم هر سال بهترش می کنه .مثلا سنسور اثر انگشت اپل 5S که چقدر عالی بود حالا تو آیپد ایر2 بصورت باورنکردنی سریع تر و بهتر کار می کنه .

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۹
اره مث اثر انگشتش!!!!!!!!!من 5س داشتم کلا دلبخواهی انگشتمو میگرفت