خانهاخبار
گلکسی Note 2 سامسونگ آپدیت اندروید لالی پاپ را به زودی در بعضی مناطق دریافت می کند

گلکسی Note 2 سامسونگ آپدیت اندروید لالی پاپ را به زودی در بعضی مناطق دریافت می کند

– نویسنده مهمان: در حالیکه شرکت سامسونگ به عنوان سریعترین شرکت در انتشار آپدیت های اندروید شناخته شده نیست، اما این شرکت کره ای در انتشار آخرین نسخه اندروید یعنی لالی پاپ عملکرد خوبی داشته است. بسیاری از پرچمداران سامسونگ در ماه های خیر این آپدیت را دریافت کردند، حتی برخی مدل ها که تا حدودی قدیمی محسوب می شوند مثل Note 3 و گلکسی S4 . اما گلکسی Note 2 چطور؟ آیا این گوشی محبوب با قدمت سه ساله هم می تواند روزی طعم شیرین کار با آپدیت جدید اندروید را بچشد؟
۱۳۹۴/۲/۱۹
– نویسنده مهمان: در حالیکه شرکت سامسونگ به عنوان سریعترین شرکت در انتشار آپدیت های اندروید شناخته شده نیست، اما این شرکت کره ای در انتشار آخرین نسخه اندروید یعنی لالی پاپ عملکرد خوبی داشته است. بسیاری از پرچمداران سامسونگ در ماه های اخیر این آپدیت را دریافت کردند، حتی برخی مدل ها که تا حدودی قدیمی محسوب می شوند مثل Note 3 و گلکسی S4 . اما گلکسی Note 2 چطور؟ آیا این گوشی محبوب با قدمت سه ساله هم می تواند روزی طعم شیرین کار با آپدیت جدید اندروید را بچشد؟ 
 
image
 
شرکت سامسونگ اعلام کرده بود که گوشی گلکسی Note 2 آپدیت جدید اندروید را دریافت نخواهد کرد، اما درست چند روز پس از اعلام این خبر شرکت تابعه سامسونگ در دانمارک تاکید کرد که این گوشی به زودی لالی پاپ را دریافت می کند، و حداقل در منطقه خودشان این به روزرسانی حتما صورت می گیرد. این شرکت اینطور گفته که هر منطقه می تواند برای  بازار خودش تصمیم گیری کند و می تواند فقط برای همان منطقه جغرافیایی آپدیت جدید را ارائه دهد.
 
همچنین گفته شد که هر دو مدل گلکسی Note 2 و گلکسی Note 2 4G حتما این به روزرسانی را دریافت می کنند، اما اینکه کدام یک زودتر موفق به دریافت لالی پاپ می شوند هنوز مشخص نیست.
بخش اسپانیایی شرکت سامسونگ هم پیش از این اعلام کرده بود که بر روی آپدیت جدید برای این گوشی کار می کند، اما فقط درحالی این آپدیت را منتشر می کند که هیچ ایراد و مشکلی در گوشی باقی نمانده باشد.
 
در این میان سامسونگ لهستان در ماه فوریه اعلام کرده بود Note 2 حتما به روزرسانی اندروید را دریافت می کند، در حالیکه گزارش های اخیر حساب کاربری SamsungGulf در توییتر حاکی از آن است که در منطقه کشورهای حوزه خلیج فارس خبری از آپدیت جدید برای Note 2 نخواهد بود. 
مناطق دیگر مثل امریکا هنوز عکس العملی در این باره نداشته اند و هنوز مشخص نیست که این گوشی بالاخره به صورت قطعی در کدام مناطق قادر به دریافت نسخه جدید اندروید است. 
 
منبع: GSMArena
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

morteza

۱۳۹۵/۳/۱۸
سلام

mehdi

۱۳۹۴/۱۰/۲۸
گوشی رو بعد از دریافت آپدیت باید هارد ریست کنید

نسرین

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
دوستان لطفا راهنمایی کنید بالاخره نوت 2 رو آپدیت کنیم یا نه؟ اگه آره چطوریه راه آپدیتش؟ نسخه رسمی

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۱
آپدیت برای نسخه wifi خیلی وقته اومده ولی من 3G دارم

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۰
الان قیافه این با اس 6 چه فرقی داره انقد میگین طرررررررررراحی اس 6 فلان ؟