خانهاخبار
پردازنده و قیمت نسخه بعدی وان پلاس وان، منتشر شد

پردازنده و قیمت نسخه بعدی وان پلاس وان، منتشر شد

جی اس ام: وان پلاس وان را حتما می شناسید. گوشی ارزان قیمت ولی با مشخصات قوی در حد پرچمداران ۲۰۱۴ که سرانجام نیز به نام قاتل پرچمداران ۲۰۱۴ شناخته شد. اکنون بعد از حدود یک سال، شرکت چینی وان پلاس در حال تدارک نسخه دوم این گوشی است.
۱۳۹۴/۲/۱۷

جی اس ام: وان پلاس وان را حتما می شناسید. گوشی ارزان قیمت ولی با مشخصات قوی در حد پرچمداران ۲۰۱۴ که سرانجام نیز به نام قاتل پرچمداران ۲۰۱۴ شناخته شد. اکنون بعد از حدود یک سال، شرکت چینی وان پلاس در حال تدارک نسخه دوم این گوشی است. چندی پیش مدیر عامل این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo، از دنبال کنندگان خود پرسید که اگر OnePlus Two با پردازنده اسنپ دراگن ۸۱۰ عرضه شود، فکر می کنید چه قیمتی داشته باشد؟

 

image

 

پس از مدتی Liu Zuohu، مدیر عامل وان پلاس در همین شبکه اجتماعی اعلام کرد که قیمت ۲۴۹۹ یوان (معادل ۴۰۰ دلار) قیمتی منطقی برای وان پلاس تو بنظر می رسد!

انتظار می رود این گوشی در سه ماهه سوم سال میلادی جاری عرضه شود. قیمت ۴۰۰ دلاری وان پلاس تو، ۵۰ دلار گران تر از نسخه ۶۴ گیگابایتی وان پلاس وان است. اگر این قیمت بنظرتان زیاد می رسد، باید ذکر کنیم که شرکت وان پلاس در حال ساخت یک گوشی ارزان قیمت دیگر با مشخصات سخت افزاری ضعیف تر از وان پلاس تو نیز هست و انتظار می رود این گوشی هم تا پایان سال ۲۰۱۵ معرفی شود. آیا شما حاضر هستید ۴۰۰ دلار برای پرچمدار آینده وان پلاس بپردازید ؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۸
من که حاضرم بپردازم. مدتی هم هست که میخواستم وان بخرم ولی میمونم که two بیاد....

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۸
من به شخصه خودم دنبال برند میگردم ... حالا بقیه دوستان رو نمیدونم

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۷
با سلام من حاضرهم پرداخت كنم چون واقعاً وان پلاس وان كي دارم رو با ارزشتر إز سامسونگ و اچ تي سي ميدونم واقعاً گوشي معركه ايي هستش پيشنهاد ميكنم كه بخريد حتي وان پلاس وان رو

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۷
برای ما چه فرقی میکنه؟از گوشی های ارزان قیمت چینی فقط هوآوی تو ایران پیدا میشه.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۷
والله ما که فقط اخبار این گوشی رو میشنویم تو سایتای اینتر نتی هم که قیمتش غیر واقعی هستش کسایی که استفاده کردن هم زورشون میاد کامنت بزارن شما هم که بررسی تخصصی نمیزارید پس چه نظری میتونیم بدیم ?