خانهاخبار
برای داشتن اپل واچ طلایی لازم نیست ۱۰ هزار دلار هزینه کنید

برای داشتن اپل واچ طلایی لازم نیست ۱۰ هزار دلار هزینه کنید

نویسنده مهمان: احتمالاً در جریان هستید که اگر سودای خرید اپل واچ طلایی رنگ را در سر بپرورانید باید متحمل پرداخت هزینه ای به مراتب بیشتر از قیمت های معقول دو مدل واچ و واچ اسپورت شوید. اپل واچ ادیشن بخاطر به کار رفتن طلای ۱۸ عیار در ساختن بدنه آن حداقل ۱۰ هزار دلار قیمت دارد، و بسته به این که چه مدل بندی برای آن انتخاب کنید این عدد تا ۱۷ هزار دلار نیز می تواند افزایش پیدا کند.
۱۳۹۴/۲/۱۵
نویسنده مهمان: احتمالاً در جریان هستید که اگر سودای خرید اپل واچ طلایی رنگ را در سر بپرورانید باید متحمل پرداخت هزینه ای به مراتب بیشتر از قیمت های معقول دو مدل واچ و واچ اسپورت شوید. اپل واچ ادیشن بخاطر به کار رفتن طلای ۱۸ عیار در ساختن بدنه آن حداقل ۱۰ هزار دلار قیمت دارد، و بسته به این که چه مدل بندی برای آن انتخاب کنید این عدد تا ۱۷ هزار دلار نیز می تواند افزایش پیدا کند. پس این بدان معناست که شما هیچ گاه نمی توانید یک اپل واچ طلایی رنگ به مچ ببندید؟ ظاهراً اینطور نیست. جواهرفروشان مختلفی با مناسب دیدن شرایط فوق دست به کار شده اند و خبر از امکان طلاکاری مدل های دیگر اپل واچ و طبیعتاً طلایی کردن آن ها داده اند.
 
یکی از سرویس های فعال در این زمینه Watch Plate است که طلاکاری را با هزینه ۳۹۹ دلار انجام می دهد. روند کاری این سرویس ساده و واضح است. کاربر اپل واچ استیل خود را با سرویس پست FedEx در اختیار Watch Plate قرار می دهد و نسخه طلاکاری شده آن را حداکثر تا سه روز کاری تحویل می گیرد. این سرویس حتی یک برچسب از FedEx برای کاربر ایمیل می کند تا روند حمل و نقل گجت با کمترین دردسر صورت بگیرد. جالب این که بر خلاف اپل که مدل ادیشن را با طلای ۱۸ ساخته است، Watch Plate مدعی است که از طلای ۲۴ عیار در طلاکاری بهره می برد.
 
image
 
سرویس دیگر فعال در این زمینه Golden Dreams است که رویکردی متفاوت برای طلاکاری پیش گرفته است. به ازای پرداخت ۴۲۰۰ دلار این شرکت در کمترین فرصت برای کاربر اپل واچ مزین به طلای ۲۴ عیار یا ۱۸ عیار ارسال خواهد کرد. این ساعت ها همگی به طور سفارشی در شهر ژنو سوییس ساخته می شوند و قابل ارسال به تمامی نقط جهان هستند. برای آن که به حاصل کار ارج و اعتباری بیشتری بخشیده شده و مشتریان مجذوب شوند، این شرکت سفارش ساعت های طلاکاری شده را در یک جعبه جواهر با کیفیت بالا تحویل می دهد. علاوه بر طلاکاری خود ساعت، Golden Dreams امکان انتخاب بند آن را از بین ۱۶۰ رنگ چرم ساخته شده از پوست کروکدیل در اختیار می گذارد. حتی امکان انجام حکاکی روی این بندها در صورت تمایل نیز وجود دارد.
 
image
 
تفاوت عمده رویکرد دو شرکت در این است که در صورت استفاده از Golden Dreams نیازی به خرید ساعت هوشمند، ارسال آن به شرکت و منتظر ماندن برای دریافت نسخه طلایی شده آن نیست. این سرویس کل روند خرید، طلاکاری و تحویل به مشتری را انجام می دهد و مشتری نیاز به انجام کار خاصی جز ثبت سفارش ندارد. همانطور که از تفاوت قیمت دو سرویس نیز می تواند حدس زد، Golden Dreams کیفیت بالاتری ارائه می دهد و محصول نهایی آن یکپارچگی و انسجام بیشتری دارد. در زمینه ارائه بند نیز می توان بین دو شرکت تفاوت قائل شد. Golden Dreams در این زمینه مدعی است که کیفیت بندهایش هم رده با بند ساعت های تولید شده توسط شرکت هایی نظیر رولس و دیگر نام های بزرگ و معتبر ساخت ساعت است.
 
image
 
ماه گذشته در وب سایت های مختلف ارائه روش هایی را شاهد بودیم که با کمک یک اسپری تلاش می کردند اپل واچ اسپورت را به اپل واچ ادیشن تبدیل کنند. اگر چه شاید این کار برای دارندگان اپل واچ اسپورت کم خرج ترین و یا شاید تنها راه باشد، اما هر چه باشد یک اسپری نهایت کاری که می کند رنگ کردن وسیله است و نه طلاکاری واقعی آن. اما با روی کار آمدن سرویس هایی نظیر Gold Dreams و Watch Plate دیگر بعید نیست که اپل واچ طلایی رنگ را روی مچ تعداد بیشتری از افراد ببینیم.
 
منبع: 9to5mac
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۶
اینا مال مرفحان بی درده که فقط پولشونو میخوان به رخ بقیه بکشن مال یه مشت آدمه که درآمد یک ساعتشون از کل درآمد سال من و شما بیشتره مال کسایی که تو یه دنیای دیگه زندگی میکنن من و شما هیچوقت زندگی اینا رو نمیتونیم درک کنیم ...

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۵
این خبر مبتونه برای منو شما یه درس،عبرت باشه که نواور و کارافرین باشیم

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۵
به نظر من خرید ساعتهای هوشمند از نوع گرونقیمت و طلاکاری شده صرفا هدر دادن پول هست چون تکنولوژی بکار رفته در اونها حداکثر بعد از یک یا دو سال قدیمی میشه و اونوقت دارنده ساعت مجبوره مدل جدید و بروز ساعت رو بخره . به همین علت خرید مدلهای اپل واچ و واچ اسپرت بهتر و به صرفه تره.[آرتین]

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۵
عزیزه دل شما اول درست بخون بعد اینو بگو... ساعت هایی که در سوییس ساخته میشه قابل ارسال به کله کشور هاست شما میتونی سفارش بدی تحویل بگیری

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۵
مثلا اگه از چرم کروکدیل یا طلا باشه زمان برای صاحب ساعت وای میسه یا برمیگرده عقب!!!!این همه هزینه برای یه ساعت کی چی!! با این پول چه کارایی که نمیشه کرد!!!