خانهاخبار
اپلیکیشن اینستاگرم با قابلیت ها و فیلترهای جدید به روز شد

اپلیکیشن اینستاگرم با قابلیت ها و فیلترهای جدید به روز شد

نویسنده مهمان: روز گذشته اکانت کاربری اینستاگرم با انتشار یک پست اعلام کرد که می توان از این پس شکلک های Emoji را در اپلیکیشن اینستاگرم به شکل متفاوت و قوی تری استفاده کرد. این شرکت چند روز پیش اپلیکیشن iOS و اندروید را آپدیت کرد به طوری که حالا می توان از شکلک های کوچک یا به زبان دیگراسمایلی ها به صورت هشتگ استفاده کرد. همچنین در این آپدیت، سه فیلتر جدید ویرایش نیز به این اپلیکیشن اضافه شد.
۱۳۹۴/۲/۹
نویسنده مهمان: روز گذشته اکانت کاربری اینستاگرم با انتشار یک پست اعلام کرد که می توان از این پس شکلک های Emoji را در اپلیکیشن اینستاگرم به شکل متفاوت و قوی تری استفاده کرد. این شرکت چند روز پیش اپلیکیشن آی او اس و اندروید را آپدیت کرد به طوری که حالا می توان از شکلک های کوچک یا به زبان دیگراسمایلی ها به صورت هشتگ استفاده کرد. همچنین در این آپدیت، سه فیلتر جدید ویرایش نیز به این اپلیکیشن اضافه شد.
 
پیش از این، ویژگی هشتگ در اینستاگرم از اموجی ها پشتیبانی نمی کرد، بنابراین کامنت ها و عنوان عکس و ویدیوهای شامل اموجی به صورت هشتگ، قابل جست و جو نبودند. حالا کاربران می توانند به هشتگ های خود یک اموجی یا دسته ای از اموجی ها را اضافه کنند و پست هایی که با این کاراکترها تگ می شوند از این پس در جست و جو ها نشان داده خواهند شد.
اینستاگرم در وبلاگ رسمی خود اینطور نوشته است که در سال های اخیر اموجی ها به یک زبان مشترک تصویری در تمام جهان تبدیل شده اند. حالا اگر روی یکی از این شکلک ها که به صورت هشتگ هستند کلیک کنید و یا یکی از آنها را در صفحه Explore جست و جو کنید میتوانید تمام تصاویر تگ شده با آن شکلک را ببینید.
 
همانطور که گفتیم سه فیلتر جدید Reyes ،Juno وLark نیز به این اپلیکیشن اضافه شده اند. Reyes یک فیلتر ملایم است که به تصویر شما حالت غبارآلود و پاییزی می دهد. فیلتر Lark بر روی تناژ رنگی آبی و سبز تاکید می کند و فیلتر Juno تناژ سبز خنک را طوری به تصاویر اضافه می کند که رنگ های گرم بیشتر نمایان شوند و رنگ های سفید در عکس های شلوغ وپر جنب و جوش بیشتر بدرخشند.
 
image
 
اینستاگرم همچنین قصد دارد به زودی با فیلترهای بیشتر اپلیکیشن خود را ارتقا دهد. این شرکت اشاره کرده است که دو فیلتری که اخیرا معرفی کرده یعنی Ludwig و Crema توانستند در میان مجبوب ترین ها قرار بگیرند. کسانی که نگران لیست طولانی فیلترهای خود و شلوغ شدن این لیست هستند می توانند انتخاب کنند که کدام فیلترها دیده شوند و در منوی Manage در انتهای لیست فیلترها می توانند حتی آن ها را با ترتیبی که دوست دارند دوباره بچینند.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)