خانهاخبار
تصاویری از جعبه LG G4 فاش شده که مشخصات دقیق آن را نشان می دهد

تصاویری از جعبه LG G4 فاش شده که مشخصات دقیق آن را نشان می دهد

– نویسنده مهمان: اگر دقت کرده باشید، همیشه روزهای نزدیک به عرضه یک پرچمدار، تصاویر زیادی از آن محصول به اینترنت راه خواهد یافت. این روزها نیز LG G4 نقل محافل و وب سایت های خبری شده؛ چرا که گفته شده ال جی جدیدترین پرچمدار خود را در روز ۲۸ آوریل، یعنی امروز معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۴/۲/۸

– نویسنده مهمان: اگر دقت کرده باشید، همیشه روزهای نزدیک به عرضه یک پرچمدار، تصاویر زیادی از آن محصول به اینترنت راه خواهد یافت. این روزها نیز LG G4 نقل محافل و وب سایت های خبری شده؛ چرا که گفته شده ال جی جدیدترین پرچمدار خود را در روز ۲۸ آوریل، یعنی امروز معرفی خواهد کرد. حال در صورت صحت این خبر، در حالی که شاید فقط چند ساعت تا معرفی این محصول باقی مانده، تصویری از جعبه G4 نیز منتشر شده و احتمال رونمایی قریب الوقوع آن را شدت می بخشد.

طبق شایعات، این محصول از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی بهره خواهد برد که در این ابعاد، ما به تراکم پیکسلی ۵۳۴ پیکسل در هر اینچ می رسیم. در زیربنای دستگاه نیز یک پردازنده شش هسته ای با معماری ۶۴ بیت اسنپ دراگن ۸۰۸ به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۱۸ قرار گرفته است.

 

image

 

پیشتر ال جی مشخصات دوربین این محصول را نیز منتشر کرده بود. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 که به کاربران اجازه ثبت تصاویر با کیفیت در نور کم را می دهد. همچنین از دوربین ۸ مگاپیکسلی جلو نیز برای گرفتن تصاویر سلفی انتظار می رود از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری G4 نیز منبع انرژی آن خواهد بود و در نهایت رم ۳ گیگابایتی و فضای داخلی ۳۲ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD مشخصات فنی این محصول را تکمیل می کند.

 

image

 

همانطور که در تصویر فوق می بینید، اطلاعات مندرج در جعبه G4 باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD و دوربین های ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی جلو و عقب محصول را تایید می کنند.

اما در کنار LG G4 شایعه ای در رابطه با معرفی محصول دیگری از ال جی با نام LG G4 Note در آینده نزدیک وجود دارد. این تلفن هوشمند به احتمال بسیار زیاد از پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی اسنپ دراگن ۸۱۰ و همچنین قلم G Pen بهره می برد. ال جی با این محصول قصد دارد رقابت جدیدی را با گلکسی نوت ۴ سامسونگ آغاز کند.

امروز با ما همراه باشید تا به محض عرضه محصول جدید از ال جی، شما خوانندگان گرامی را مطلع سازیم.

 

منبع: PhoneArena

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۹
نمیدونی حرف نزنید لطفا اولین قلم روی گوشی های ساده الجی بود

مهمان

۱۳۹۴/۲/۸
ال جی واقعا از سامسونگ بهتره باید قبول کنیم.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۸
احتمالا می خواد با نوت 5 رقابت کنه چون اکتبر قراره نوت 5 بیاد و احتمال اصلی رقیبش نوت 5 هست

مهمان

۱۳۹۴/۲/۸
دمش گرم الجی اگه تو مایه های دوملیون و سیصد باشه میخرمش.من خودم سامسونگم ولی با گوشی های اخیر الجی حال کردم. الجی سامسونگ شرکت های خلاقین واقعا

مهمان

۱۳۹۴/۲/۸
انگار میخواد با نوت 4 رقابت کنه.ولی اگزینوس توی بنچ مارک بهتر از اسنپ دراگون عمل کرده.شاید به پای سامسونگ نرسه ولی باز گوشی خوبیه.