خانهاخبار
تلفن هوشمند Dual Boot با ویندوز و اندروید، در راه چین

تلفن هوشمند Dual Boot با ویندوز و اندروید، در راه چین

جی اس ام: تلفن های هوشمند دوال بوت، اولین بار نیست که دیده می شوند. اما در نهایت یک گوشی ممکن است افراد زیادی را به این مدل گوشی ها علاقه مند کند و در نتیجه در آینده بیشتر شاهد این گونه گوشی های هوشمند باشیم. طبق اسناد لو رفته، یک شرکت چینی به نام Elephone، به زودی یک گوشی (که هنوز نام آن مشخص نیست) با سیستم عامل اندروید ۵ و ویندوز ۱۰ به صورت دوال بوت، عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۴/۲/۶

جی اس ام: تلفن های هوشمند دوال بوت، اولین بار نیست که دیده می شوند. اما در نهایت یک گوشی ممکن است افراد زیادی را به این مدل گوشی ها علاقه مند کند و در نتیجه در آینده بیشتر شاهد این گونه گوشی های هوشمند باشیم. طبق اسناد لو رفته، یک شرکت چینی به نام Elephone، به زودی یک گوشی (که هنوز نام آن مشخص نیست) با سیستم عامل اندروید ۵ و ویندوز ۱۰ به صورت دوال بوت، عرضه خواهد کرد. دارا بودن سیستم عامل های اندروید و ویندوز، تنها ویژگی هیجان انگیز این گوشی نیستند بلکه گوشی جدید Elephone، از سخت افزار بسیار خوبی هم بهره می برد.

 

image

 

این گوشی یک صفحه نمایش با رزولوشن 2K، چهار گیگابایت حافظه رم و یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی ساخت سونی به کاربر ارائه می دهد. همچنین در زیر دوربین بزرگ دستگاه، یک سنسور تشخیص اثر انگشت هم قرار گرفته است. بر اساس عکس های لو رفته، ما با یک گوشی فلزی روبرو هستیم. حاشیه های کناری صفحه نمایش نیز در این گوشی نازک هستند و زیبایی خاصی به آن بخشیده اند. همچنین در کنار دستگاه دو درگاه دیده می شود که احتمالا یکی مربوط به حافظه جانبی خواهد بود. البته ممکن است هر دوی این درگاه ها، جایگاه سیم کارت باشند.

 

image

 

پوستر این گوشی برای اولین بار در یک نمایشگاه تجاری در هنگ کنگ نمایش داده شد. شرکت Elephone نیز که گویا علاقه ای به مخفی کاری ندارد، زیرا معرفی این گوشی در آینده نزدیک را تایید کرد. طبق اخباری که وب سایت BetaNews توانسته جمع آوری کند، نسخه فقط اندرویدی این گوشی ماه آینده میلادی معرفی می شود. نسخه دوال بوت این گوشی نیز در ماه ژوئن معرفی خواهد شد. دلیل این تاخیر احتمالا آماده نبودن ویندوز ۱۰ برای موبایل ها است. 

 

image

 

image

 

image

 

احتمال عرضه این گوشی در بازار های جهانی کم است. اما ممکن است بالاخره این گوشی باعث شود روابط مایکروسافت و گوگل کمی بهتر از گذشته شود. همچنین این گوشی می تواند آغازی جدید برای گوشی های دوال بوت باشد. شما درباره این ایده چه فکر می کنید ؟ به نظر شما آیا در آینده نزدیک شاهد گوشی های دوال بوت بیشتری خواهیم بود ؟

 

منبع: TechnoBuffalo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
این طوری شأن وین فون میاد پایین ولی ازطرفی دیگه طرفدارای اندروید وقتی با خریدش ببینن ویندوز روون تره وراحت تر میرن سمت ویندوز.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
سلام دوستان اگ کسی خواست بلک ویو بخره خیلی ازش انتظار نداشته باشه/من مدل کرون داشتم بداز یک روز پسش دادم روی کاغذ همچی عالیه ولی در عمل نه/دوربین در حد گوشیهای معمولی منو داره کیفیتش خوبه ولی مصنوعی باطری افتضاخ حافظه داخلی دوتا داره یکی براینصب نرم افزار که۲/۵گیگ در اختیارت هست ویه حافظه فون که۱۰گیگه که برای عکس وفیلمه وبا حافظه جانبی عملا بدون مصرفه/سحت افزارش قابل قبوله برای اجرای بازی انتتو ازش گرفتم۳۰۵۶۰شد بداز ال جی۳ ولی در کل باهاش حال نکردم کمیم گرم میکنه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
خیلی عالیه مخصوصا ویندوز 10

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
با با برندهای دیگه رو هم تو سایتتون بذارید شما هم گیر دادید به سونی سامسونگ ال جی اپل . خسته شدیم بخدا این همه برندهای جدید هست که تو اروپا عرضه میشه opoo,xiomi,inew,lenovo,asus ,one plas و الی ماشالله جدیدا هم گوشی های بلک ویو تو بازار اومده که نمیدونیم بخریم یا نه یه بررسی تخصصی ی چیزی نا سلامتی مردم از سایت شما انتظار دارن باید مثل عقاب بازار رو رصد کنید که اگه کسی به سایتتون مراجعه کرد بدون اطلاعات برنگرده هرچه باشه شما متخصص این حوزه هستید و مردم به نظراتتون اعتماد دارن . اینرو هم بگم تا حالا یکی دو بار پست گذاشتم ولی تایید نشده اگه اینرو هم تایید نکنید دیگه به سایتتون سرنمیزنم .

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
به نظرم قابل اجرا نیست...یا حداقل با این امکانات سخت افزاری نمیتونه جوابگو باشه...احتمالا این گوشی با دو مدل اندرویدی و ویندوزفونی عرضه میشه..یعنی هر دو گوشی با یک شکل اما با سیستم عاملی جدا