خانهاخبار
احتمال معرفی لومیا ۸۴۰ توسط مایکروسافت در آینده نزدیک

احتمال معرفی لومیا ۸۴۰ توسط مایکروسافت در آینده نزدیک

– نویسنده مهمان: زمزمه هایی از مایکروسافت به گوش می رسد که این شرکت قصد دارد در ماه های آینده مجموعه تلفن های هوشمند رده پایین و میان رده خود را تکمیل کند. در ماه های گذشته ما محصولاتی همچون لومیا ۶۴۰، لومیا ۶۴۰ اکس ال، لومیا ۴۳۰ و لومیا ۵۴۰ دو سیم کارته را دیدیم و حالا به نظر می رسد نوبت به لومیا ۸۴۰ رسیده است.
۱۳۹۴/۲/۶

– نویسنده مهمان: زمزمه هایی از مایکروسافت به گوش می رسد که این شرکت قصد دارد در ماه های آینده مجموعه تلفن های هوشمند رده پایین و میان رده خود را تکمیل کند. در ماه های گذشته ما محصولاتی همچون لومیا ۶۴۰، لومیا ۶۴۰ اکس ال، لومیا ۴۳۰ و لومیا ۵۴۰ دو سیم کارته را دیدیم و حالا به نظر می رسد نوبت به لومیا ۸۴۰ رسیده است. لومیا ۸۴۰ مایکروسافت جانشینی برای لومیا ۸۳۰ خواهد بود و انتظار می رود که به زودی و در آینده ای نزدیک معرفی شود.

شنیده ها حاکی از آن است که این محصول جدید مایکروسافت در ماه های پیش رو عرضه خواهد شد اما بر خلاف انتظارات، تحت ویندوز فون ۸.۱ اجرا خواهد شد و خبری از ویندوز ۱۰ در آن نیست. سیستم عامل جدید مایکروسافت احتمالا همراه با پرچمدار آینده این کمپانی یعنی لومیا ۹۴۰ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

image

گفته شده که لومیا ۸۴۰ همانند نسل پیشین خود نمایشگری ۵ اینچی خواهد داشت. مدل جدید دارای یک دوربین ۱۳ یا ۱۴ مگاپیکسلی Pureview در قسمت عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو است و از پردازنده ای قدرتمندتر برخوردار خواهد بود. این محصول نیز به احتمال قوی از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد.

 

نشانه های عرضه قریب الوقوع لومیا ۸۴۰ از آنجا آغاز شد که مایکروسافت به آهستگی و در سکوت خبری فروش لومیا ۸۳۰ را در فروشگاه های مایکروسافت در هند متوقف کرد. به همین دلیل انتظار می رود که ما یک محصول میان رده جدید از این کمپانی را در آینده نزدیک ببینیم.

 

منبع: GSMArena

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۶
اینی که میگید وین فون برنامه هاش کامل نیستو اندروید برنامه زیاد داره مقایسه کاملا اشتباهی هست اندروید وقتی تازه معرفی شد این همه برنامه داشت ؟ نداشت که حالا چندین ساله که اندروید داره تولید میشه معلومه از نظر تعداد برنامه از وین فون جلو هستش اما مهم اینه که تولید برنامه برای وینفون به سرعت داره گسترش پیدا میکنه فقط 1-2 سال صبر کنید اندرویدیا تا ویندوز در بازار برنامه جایگاهشو پیدا کنه هر چند همین حالا هم جایگاه خیلی بدی نداره و به سرعت داره پیشرفت میکنه اون وقت ببینم در مقابلش دیگه چیزی دارید که بتونید به رخ بکشید آینده از آن وینفون هستش میگی نه 1-2 سال صبر کن و ببین

مهمان

۱۳۹۴/۲/۸
سلام دوست عزیز اولا که من از سیستم عاملی دفاع نکردم، که شما داری میگی دخل برای من و امثال من نداره، برعکس! دوما بحث برنامه نویسیش و هسته برنامه نویسی یه بحث پیش پا افتاده نیست، کاملا بحث تخصصی هست. من نمیخام وارد این بحث بشم، من دلیل کند بودن اندروید رو گفتم. سوما اکثر موضوعاتی که شما تو مطلب بالای اشاره کردی من گفتم، من کلا نقاط ضعف و نقاط قوت سه تا سیستم عامل رو گفتم. اما شما خیلی واضح بقیه سیستمها رو ضعیف خوندی و اندروید رو قوی. اگر براساس تفاوتها میخای حساب کنی هر چهارتا سیستم عامل نسبت بهم ضعف دارن. مثال: امنیت و سرعت اندروید خیلی پایینتر از ای او اس و ویندوزفون هست. و برعکسش ویندوزفون در مورد اپلیکیشن از اندروید و ای او اس ضعیفتره. همه اینها قابل حل هستن، و در اخر برمیگرده به سلیقه کاربر. اینکه یکی سرعت و امنیت رو ترجیح میده به اپلیکشین و ازادی در سیتینگ، یا برعکسش. در ضمن دوست عزیز ریلکسش باش توهینی به شما نشده، بنده هم مثل شما با تمام این سیستم عاملها کار کردم و تا الان هم کار میکنم و تخصصم نرمافزاره. اگه جسارتی شده شرمنده. برنامه نویس - اهواز

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
سلام اتفاقا خیلی دیر نیست ، ممکنه برای خاورمیانه و ایرانی دیرتر میرسه. مایکروسافت یکی از شگردهاش اعلانهای غافلگیرانشه. بزودی میاد. البته بعد از اعلام رسمی ویندوز 10 که انهم دیر نیست، تابستان 2015 ، خیلی دیگه نمونده. خیلی دوست دارم بدونم لومیا 940 چه دیزاینی داره. ارزش این اشتیاق و انتظار رو داره. نظر دوستان چیه؟

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
هر گوشی که تازه میاد به بازار، قیمتش حباب داره، میگی نه، برو ببین دو-سه روزه اوّلی که Galaxy s6 & Galaxy s6 edge اومدن قیمتش چند بود_______________________________________________________________________________________________

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
نه پس بیایم طرفدار هنگ روید بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟