خانهاخبار
نسخه جدید گوگل گلس به زودی از راه می رسد

نسخه جدید گوگل گلس به زودی از راه می رسد

– جی اس ام: خبرها حاکی از آن است که نسل دوم گوگل گلس در دست ساخت قرار دارد. مدیر یک شرکت عینک سازی ایتالیایی به نام Luxottica، اشاره کرده که مشخصات سخت افزاری مرتبط با این محصول به زودی منتشر می شود.
۱۳۹۴/۲/۵
– جی اس ام: خبرها حاکی از آن است که نسل دوم گوگل گلس در دست ساخت قرار دارد. مدیر یک شرکت عینک سازی ایتالیایی به نام  Luxottica، اشاره کرده که مشخصات سخت افزاری مرتبط با این محصول به زودی منتشر می شود. 
 
image
 
این شرکت ایتالیایی در مارس سال ۲۰۱۴ یک قرارداد همکاری با گوگل برای توسعه گوگل گلس را به امضا رسانده بود. مدیر این شرکت از اشاره به تاریخی که می توانیم انتظار ورود این محصول به بازار را داشته باشیم خودداری کرد. 
 
Tony Fadell که رهبری بخش Google Nest را بر عهده دارد در این مورد اشاره کرده که نسل بعدی گوگل گلس یک اسباب بازی برای گیک ها و علاقه مندان تکنولوژی نخواهد بود و بیشتر به سمت یک محصول کاربردی برای اغلب کاربران حرکت خواهد کرد. اگر احساس می کنید این غیر ممکن به نظر می رسد کافیست به تعداد کاربران تلفن های هوشمند در سراسر جهان نگاهی بیاندازید. 
 
Ivy Ross، مدیر بخش گوگل گلس، پیش از این در صحبت های خود عنوان کرده بود که نسخه بعدی گوگل گلس محصولی ارزان تر خواهد بود. صفحه نمایش بهتر و صدای قوی تر از جمله بهبودهای صورت گرفته در آن خواهند بود و باتری آن نیز عملکرد بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت. 
 
اما شاید گوگل هنوز متوجه این موضوع نیست که هیچ کدام از این ها دلیل فروش پایین محصولات پوشیدنی نیستند. از راحت نبودن و ظاهر عجیب و غریب آن به عنوان مهمترین دلیل فروش پایین گوگل گلس یاد می شود بطوریکه بسیاری از رستوران ها و کافه ها در سراسر دنیا مشتریان خود را از به همراه داشتن همچین گجتی منع کرده اند. باید دید که گوگل چه تدبیری برای طراحی نسخه جدید گوگل گلس می اندیشد و چگونه آن را به محصولی متعادل تر و عمومی تر تبدیل خواهد کرد. 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۵
این دیگه چیه؟؟؟؟یه نوع عینکه؟؟کاراییش چیه؟؟