خانهاخبار
تست مقاومت صفحه نمایش Apple Watch Sport دربرابر اشیای تیز + ویدیو

تست مقاومت صفحه نمایش Apple Watch Sport دربرابر اشیای تیز + ویدیو

جی اس ام: حدود 10 روز پیش بود که مقاومت شیشه سفایر استفاده شده در مدل های Watch و Watch Edition از نظر خط و خش مورد آزمایش قرار گرفت. اکنون کانال UnboxTherapy که پوشش شیشه ای واچ اسپرت در اختیارش قرار گرفته بود را از نظر خش پذیری آزمایش کرد و نتیجه آن را در یوتیوب منتشر کرد.
۱۳۹۴/۲/۲

جی اس ام: حدود 10 روز پیش بود که مقاومت شیشه سفایر استفاده شده در مدل های Watch و Watch Edition  از نظر خط و خش مورد آزمایش قرار گرفت. اکنون کانال UnboxTherapy که پوشش شیشه ای واچ اسپرت در اختیارش قرار گرفته بود را از نظر خش پذیری آزمایش کرد و نتیجه آن را در یوتیوب منتشر کرد. 

 

image

 

مدل اسپرت اپل واچ که ارزان ترین نسخه آن نیز هست، علاوه بر جنس بدنه که آلومینیومی است، از نظر پوشش شیشه ای و پوشش پشتی دستگاه با دیگر ساعت های اپل تفاوت دارد. واچ اسپرت، در بخش جلویی از پوشش محافظ Ion-X استفاده می کند. این پوشش شیشه ای دقیقا همانی است که روی آیفون 6 های اپل وجود دارد. بخش پشتی واچ اسپرت نیز از جنس کامپوزیت است در صورتی که مدل های واچ و واچ ادیشن، پوشش سرامیکی در بخش پشتی دارند. 

پوشش شیشه ای Ion-X ضد خش نیست اما در مقابل اشیایی مانند کلید و چاقو به خوبی از خود مقاومت نشان می دهد. اما در مقابل سمباده این پوشش شیشه ای تسلیم می شود و به راحتی خش ها را می پذیرد. در نهایت می توان به خریداران این مدل اپل واچ قول داد که اگر کمی از آن مراقبت کنید، صفحه نمایش آن از خط و خش در امان خواهد بود. در ادامه پیشنهاد می کنم این ویدیو را ببینید. 

 

مقاومت صفحه نمایش Apple Watch Sport دربرابر اشیای تیز

 

 

منبع: UnboxTherapy

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۴
خوب شد این تست رو انجام داد. الان دیگه یادم میمونه اپل واچمو با سمباده تمیز نکنم.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
این عکسه ال جی g4لورفته ظاهرا که ایرانه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
با این سمباده تیر اهن 16 رو میتراشن (واقعا اپل قوی هستش ) همینو اگه رو سامسونگ بزنی صفحه اش سوراخ میشه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
پول مگه علف خرسه آدم برای اپل واچ بده!!!

mr-mamad

۱۳۹۴/۲/۳
آخه کدوم آدم عاقل گوشیش رو سمباده میزنه . معلومه که خش تاثیر میزاره روش حته اگر جنسش از سنگ مرمر باشه. خیلی تست مزخرفی کرده این کچل اشتباه نگیرید من طرفدار HTC هستم. اما این تست الکی بوده