خانهاخبار
مقایسه تصویری Xperia Z3 با Xperia Z4

مقایسه تصویری Xperia Z3 با Xperia Z4

جی اس ام: پرچمداران سونی از زمان اکسپریا زد 1، از نظر طراحی تغییر خاصی نداشته اند. در روز های اخیر نیز اکسپریا زد 4 در ژاپن معرفی شد و همچنان شاهد طراحی مشابه اکسپریا زد های دیگر هستیم. در این پست می خواهیم دو گوشی زد 4 و زد 3 را از نظر طراحی، مقایسه کنیم.
۱۳۹۴/۲/۲

جی اس ام: پرچمداران سونی از زمان اکسپریا زد 1، از نظر طراحی تغییر خاصی نداشته اند. در روز های اخیر نیز اکسپریا زد 4 در ژاپن معرفی شد و همچنان شاهد طراحی مشابه اکسپریا زد های دیگر هستیم. البته گفته شده گوشی معرفی شده مخصوص ژاپن خواهد بود و نسخه جهانی، ظاهر متفاوتی خواهد داشت. حال وب سایت RBBToday یک مقایسه تصویری بین زد 4 معرفی شده در ژاپن و اکسپریا زد 3 منتشر کرده است. در ادامه می توانید این عکس ها را ببینید تا از تغییرهای جزئی که در طراحی اکسپریا زد 4 اعمال شده، آگاه شوید. 

 

image

 

تغییرات در عکس ها کاملا آشکار هستند اما به طور خلاصه می توان گفت سونی بالاخره راهی برای باز گذاشتن پورت USB دستگاه پیدا کرده است. جای این پورت نیز به بخش پایینی دستگاه منتقل شده است. بخش سیم کارت و کارت حافظه نیز از سمت راست دستگاه به سمت چپ منتقل شده و در سمت چپ دستگاه نیز، دیگر پورت اتصال به داک حذف شده است. همچنین درگاه سیم کارت و Micro SD هم در این بخش مشاهده می شود.

نوار فلزی دور دستگاه نیز نسبت به زد صیقلی شده ولی در چهار گوشه دستگاه همچنان بخش های پلاستیکی که در نقش ضربه گیر عمل خواهندکرد نیز مشاهده می شود. همچنین ضخامت 6.9 میلیمتری دستگاه در مقابل ضخامت 7.3 میلیمتری زد 3 قابل لمس است. 

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: PocketNow

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۵
حیف پول بدی پاییه این

مهمان

۱۳۹۴/۲/۴
تعجبی هم نداره سونی گوشیش هاش شبیه همن چون ژاپنی هست

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
in gooshi z4 nis in z3 neo hastesh ke faghat dar japon ronamaie mishe

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
اونقدرهاهم که می گند با z3بی تفاوت نیست! پیشرفت خیلی خوبی داشت سونی... ولی ای کاش همه ی ایده هاشو جمع می کرد و یکجا عرضه می کرد اون موقع همه می فهمیدند که چقدر سونی پیشرفت کرده

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
محشره فقط سونی ، همین و بسسسسسسسسسسس