خانهاخبار
وان پلاس احتمالا امروز نسخه ارزان تر One Plus One را معرفی می کند

وان پلاس احتمالا امروز نسخه ارزان تر One Plus One را معرفی می کند

جی اس ام: پیش تر در خبرها شنیده شد که وان پلاس قصد دارد در سال جاری میلادی، دو گوشی جدید معرفی کند. یکی از این گوشی ها که احتمالا One Plus Two نام دارد، پرچمدار این شرکت است و گوشی دیگری که احتمالا امروز با نام One Plus One Lite معرفی می شود، نسخه ارزان تر وان پلاس وان خواهد بود.
۱۳۹۴/۱/۳۱

جی اس ام: پیش تر در خبرها شنیده شد که وان پلاس قصد دارد در سال جاری میلادی، دو گوشی جدید معرفی کند. یکی از این گوشی ها که احتمالا One Plus Two نام دارد، پرچمدار این شرکت است و گوشی دیگری که احتمالا امروز با نام One Plus One Lite معرفی می شود، نسخه ارزان تر وان پلاس وان خواهد بود. تا به امروز اطلاعی نداشتیم که در کنفرانس امروز شرکت وان پلاس چه دستگاهی معرفی می شود اما اکنون برخی منابع، خبر از معرفی One Plus One Lite در مراسم امروز می دهند. 

 

image

 

بر اساس گزارش وب سایت Gizmochina، گوشی وان لایت امروز معرفی می شود و مشخصات سخت افزاری بهتری نسبت به وان پلاس وان دارد. به گفته این وب سایت عکس بالا نیز مربوط به همین گوشی است و همانطوری که می بینید، بر خلاف وان پلاس وان که فلش دوربین دوگانه داشت، این بار تنها یک فلش LED وجود دارد. جنس بدنه این گوشی نیز تا حد زیادی شبیه به وان پلاس وان خواهد بود.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
کجاست؟! من که نمیبینم!! اصلا کنفرانس کجا برگزار شد نتیجه چی شد؟!؟!؟! ۴ روز گذشته

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱
طبق شایعات گوشی وان پلاس تو با رزلوشن 1440*1540اندروید5دوربین16 رم4 اسنپ دراگون810وقیمتی کمتر از 350دلارقاطل جدید پرچمداراس

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱
این همه از کنفرانس گذشته پس چی شد

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱
یک روز از کنفرانس گذشته چرا خبری نیست؟؟