خانهاخبار
Xperia Z4 در وب سایت ژاپن سونی معرفی شد

Xperia Z4 در وب سایت ژاپن سونی معرفی شد

جی اس ام: بعد از مدت ها شایعه و اخبار متفاوت، در نهایت امروز سونی پرچمدار خود را در وبسایت ژاپن کمپانی اش به نمایش گذاشت. طبق انتظاری که داشتیم این گوشی Xperia Z4 نام دارد.
۱۳۹۴/۱/۳۱

جی اس ام: بعد از مدت ها شایعه و اخبار متفاوت، در نهایت امروز سونی پرچمدار خود را در وبسایت ژاپن کمپانی اش به نمایش گذاشت. طبق انتظاری که داشتیم این گوشی Xperia Z4 نام دارد.

 

از نظر طراحی گوشی شباهت زیادی به نسل قبلی یعنی Xperia Z3 دارد اما چند تفاوت قابل توجه را می توان در این دو مشاهده کرد. برای مثال در نسل جدید اسپیکر و خروجی صدای مخاطب از صفحه نمایش فاصله گرفته و به قسمت انتهایی بالا و پایین گوشی منتقل شده اند. ضخامت گوشی نیز کاهش داشته و اکنون Z4 ضخامتی 6.9 میلیمتری دارد.

 

داخل بدنه گوشی نیز تغییراتی را در خود دیده است. سونی اینبار از پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 810 برای این گوشی استفاده کرده است. دوربین جلوی Z4 کیفیت 5.1 مگاپیکسلی داشته و قابلیت تثبیت تصاویر سلفی را نیز در خود دارد. حافظه داخلی دستگاه نیز دو برابر شده و اکنون زد 4 میزان 32 گیگابایت حافظه داخلی را به همراه خود دارد.

 

مشخصات این گوشی را در ادامه با هم مشاهده می کنیم.

 

  • صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی با تکنولوژی TRILUMINOS
  • دوربین اصلی با کیفیت 20.7 مگاپیکسلی مجهز به سنسور Exmor RS و قابلیت فیلمبرداری 4K
  • دوربین دوم با کیفیت 5.1 مگاپیکسل
  • پردازنده 64 بیتی و 8 هسته ای اسنپدراگون 810
  • رم 32 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
  • باتری 2930 میلی آمپری
  • اندروید نسخه 5.0
  • ضد آب و ضد گرد غبار

 

برای این گوشی لوازم جانبی متفاوتی ارائه شده است. یکی از این لوازم جانبی کاوری است که روی خود یک پنجره مربعی دارد و امکان دسترسی به ویژگی هایی مانند دوربین و کنترل موزیک را به کاربر می دهد.

 

این پرچمدار جدید در رنگ های سفید، مشکی، مسی و سبز در تابستان امسال در ژاپن ارائه خواهد شد.

 

نظر شما در مورد Xperia Z4 چیست؟

 

image

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (81 نظر)

مازیار

۱۳۹۵/۳/۲۹
سلام.من سونی رو به خاطر طراحی زیبا ساده و لوکسش دوست دارم واینکه دست هر کسی نمیبینی.تنها عیبی که ((برای من ))دوربینشه

ستار

۱۳۹۵/۱/۲۴
عالی باید بخری فقط سونی من با اپل هم مقایسه کردم اپل 6 با زد 2 دوربین هاش یکی بود و..... در صورتی که اپل 3 ملیون پولش بود پس برو همین حالا سونی بخر من زد 2 داشتم فروختم و زد 4 خریدم

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۰
سلام من عاشق شکل سونی شدم طراحی z3duel واقعا زیباست من قبلا گوشی سامسونگ داشتم ولی سرعت کمش زد تو ذوقم و دکمه ی پاورش واقعا دیر عمل میکنه و اصلا طراحی زیبایی نداره بعد از اون گوشی تبلت ایسوس گرفتم ولی خیلی ناراحت شدم که چرا تبلت سونی نگرفتم وزن کم ضخامت کم و رزولوشن فوقالعاده وطراحی بسیار زیبا خلاصه الان میخوام پولامو جمع کنم یه گوشی سونی بگیرم به نظرتون تصمیمم درسته

مهمان

۱۳۹۴/۲/۵
سامسونگ تکراری نمیزنه فقط کپی میکنه از اپل

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
باسلام بنده فعلا z3 dual دستمه ،خدا وکیلی از لحاظ استحکام عین یک تانک می مونه !! تقریبا بی نقصه از هرلحاظ!! تنها انتظاری که از سونی داشتم در z4پیاده کنه این بود که حاشیه های بالا وپایین صفحه نمایش را کمی کوچکتر کنه ...که نکرد ...باز هم این گوشی خیلی عالی خواهد بود مطمئنا (حداقل روی کاغذ )شک نکنید