خانهاخبار
گزارش جی اس ام از افتتاح فروشگاه مایکروتل پلاس در مجموعه چارسو

گزارش جی اس ام از افتتاح فروشگاه مایکروتل پلاس در مجموعه چارسو

جی اس ام: بازار چارسو در زمینی به مساحت 5700 متر مربع در منطقه 12 شهرداری، در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ ساخته شده است که دارای ظرفیت 1000 پارکینگ و 330 فروشگاه می باشد. به تازگی، یازدهمین فروشگاه مجموعه مایکروتل پلاس در اسفند ماه در این بازار افتتاح گردیده است.
۱۳۹۴/۱/۲۴

جی اس ام: بازار چارسو در زمینی به مساحت 5700 متر مربع در منطقه 12 شهرداری، در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ ساخته شده است که دارای ظرفیت 1000 پارکینگ و 330 فروشگاه می باشد. به تازگی، یازدهمین فروشگاه مجموعه مایکروتل پلاس در اسفند ماه در این بازار افتتاح گردیده است.

 

image


 فروشگاه چارسوی مایکروتل پلاس مکانی برای عرضه و معرفی برترین برندهای تلفن همراه می باشد. در این فروشگاه ، بیش از صد مدل از آخرین گوشی ها و تبلت های برندهای Samsung, Huawei و HTC به همراه طیف بسیار متنوعی از لوازم جانبی در دسترس علاقه مندان قرار داده شده است. بنابراین، خریداران محترم می توانند در محیطی آرام و با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این فروشگاه، انتخاب و خرید خود را انجام دهند. 

 

 Samsung Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge، شاهکار جدید سامسونگ

سامسونگ همواره برترین و جدیدترین های دنیای تکنولوژی را در قالب اسمارت فون های پرچمدار خانواده Galaxy S خود به نمایش می گذارد و تا کنون پنج نسل مختلف از این خانواده به بازار عرضه شده اند و مجموعه Galaxy S سامسونگ هر سال کامل تر و فوق العاده تر از سال گذشته بوده و توانسته لقب برترین اسمارت فون اندرویدی بازار را از آن خود کند.

 

image

 

Samsung  galaxy S6 ترکیبی از هنر و خلاقیت را در کنار جدیدترین فناوری های روز دنیا ارائه می کند. این محصول زیباترین گوشی هوشمند سامسونگ تا کنون است که ترکیبی هوشمندانه از فلز و شیشه را در قالب یک اسمارت فون باریک و درخشان به نمایش می گذارد و نگاه هر کاربری را به خود جذب می کند. صفحه نمایش QHD، دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال در کنار دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، جدیدترین نسل از پردازنده هشت هسته ای Exynos، سازگاری با استاندارد شارژ بی سیم Qi، سنسور های اسکنر اثر انگشت و ضربان قلب و قابلیت های ارتباطی متنوع از جمله ویژگی های کلیدی این اسمارت فون پرچمدار هستند.

 

image

 

Samsung Galaxy S6 Edge، در کنار بهره گیری از تمامی ویژگی های فوق العاده Galaxy S6، صفحه نمایشی منحصر به فرد و زیبا با دو بخش خمیده دارد که آن را به اولین اسمارت فون دنیا با صفحه نمایش سه وجهی جهان تبدیل می کند و قابلیت های خلاقانه و تازه ای مثل نمایش اعلانات و دسترسی سریعتر به تماس های محبوب را در بخش خمیده صفحه نمایش ارائه می کند.

مجموعه مایکروتل پلاس به زودی و همزمان با عرضه رسمی  Samsung Galaxy S6 و Samsung Galaxy S6 Edge این دو گوشی زیبا و کارآمد را به صورت رسمی و به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.  

 

HTC One M9، زیبایی خیره کننده

HTC One M9، جدیدترین پرچمدار شرکت اچ تی سی است که نهایت کمال و زیبایی در طراحی یک گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد و تمامی نگاه ها را به خود خیره خواهد کرد. مجموعه مایکروتل پلاس به زودی این گوشی هوشمند و زیبا را به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

image

 

بدنه تمام فلزی و زیبای این گوشی با پوشش ضد خش، حاصل ظرافت و دقت بالای اچ تی سی در فرآیند تولید آن است. یکی از تفاوت های ظاهری این گوشی با پرچمدار قبلی یعنی One M8، ارائه آن در ترکیب رنگ های جدید طلایی/نقره ای و خاکستری است. One M9 با داشتن صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن Full HD و بلندگو های قدرتمند Boom Sound که با فناوری تقویت صدای Dolby نیز سازگار است، گزینه ای ایده آل برای لذت سرگرمی های چند رسانه ای می باشد. همچنین، می توان با اتصال این گوشی به بلندگو های مختلف، از کیفیت صدای فوق العاده آن به صورت دسته جمعی نیز لذت برد.

 

image

 

جدیدترین نسل از پردازنده های Qualcomm Snapdragon با شماره 810 در کنار 3 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه جانبی مجموعه سخت افزاری قدرتمندی را برای کاربرد های مختلف ایجاد می کنند و این گوشی تمامی امکانات ارتباطی مدرن و مورد نیاز کاربر را نیز به همراه دارد و می تواند برای هر کاربردی از اجرای اپلیکیشن های ساده و ابتدایی گرفته تا بازی های پیچیده و سنگین فوق العاده باشد.

 

فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس 

مهمترین بخش سایت مایکروتل پلاس، فروشگاه مجازی آن است که مجموعه ای از برترین مدل های عرضه شده توسط برند های مطرح و پر طرفدار در بازار تلفن همراه ایران را برای مشتریان خود در یک جا جمع آوری کرده است.

مایکروتل پلاس سعی کرده تا با ایجاد یک فروشگاه آنلاین امکانات بهتری را برای رفاه حال خریداران فراهم کند تا آنها بتوانند با اطمینان بیشتر و در کم ترین زمان خرید خود را انجام دهند. در حال حاضر، محصولات موجود در این فروشگاه در چهار بخش تلفن های هوشمند، تبلت ها، ساعت های هوشمند و وسایل جانبی طبقه بندی می شوند.

 

image

 

از جمله امکانات فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس می توان به امکان مقایسه محصولات مختلف با یکدیگر، افزودن محصولات دلخواه به یک لیست اختصاصی، مشاهده بررسی تخصصی محصولات و ویژگی های فنی آنها و دسترسی به جدیدترین اخبار در حوزه تلفن همراه و تجهیزات وابسته اشاره کرد. همچنین، کاربران این فروشگاه می توانند با ایجاد یک حساب کاربری، خرید آنلاین خود را انجام داده، سفارشات خود را پیگیری کنند و تاریخچه خرید های قبلی خود را نیز از طریق سایت مشاهده نمایند. به علاوه، جدیدترین جشنواره ها و فروش های ویژه مایکروتل پلاس، از طریق بخش فروش آنلاین سایت مایکروتل پلاس به اطلاع کاربران این سایت می رسند.

 

image

 

مشتریان مایکروتل پلاس می توانند با مراجعه به باشگاه مشتریان این مجموعه از خدمات نوینی که این مجموعه برای ایشان در نظر گرفته است بهره مند گردند. خدماتی از قبیل: خدمات پس از فروش، برگزاری قرعه کشی های فصلی به همراه جوایزی نفیس، ارائه کارت های Loyalty برای کاربران ویژه مایکروتل پلاس، بررسی اصالت گوشی خریداری شده، تلفن اختصاصی، ایمیل و خدمات نوین دیگری که این مجموعه را متمایز نموده است.

علاقه مندان می توانند هم اکنون جهت آگاهی از جشنواره های فعلی مایکروتل پلاس و بهره گیری از خدمات باشگاه مشتریان و یا خرید آنلاین و تماس با این مجموعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس mtplus.ir مراجعه نمایند.

 

اضافه شدن محصولات برند محبوب سونی به مجموعه مایکروتل پلاس

سونی یکی از برترین برند های موبایل در دنیا است که در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد. طرفداران مجموعه محصولات موبایلی شرکت سونی می توانند با مراجعه به فروشگاه اختصاصی سونی مجموعه مایکروتل پلاس  که در بازار موبایل تهران افتتاح شده است و همچنین سایر فروشگاه ها که لیست آنها در سایت mtplus.ir قابل مشاهده است، علاوه بر برخورداری از امکانات استاندارد و به روز این برندشاپ، با اطمینان خاطر محصولات اصیل و با کیفیت شرکت سونی را به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خریداری نمایند.

 

image

 

همچنین، در کنار فروشگاه سونی، محبوب ترین مدل های این برند محبوب نظیر خانواده Xperia Z و Xperia E از طریق فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مایکروتل پلاس مراجعه کنید.  

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۴
خدایی دمت گرم جی اس ام واسه این اطلاع رسونیت و این مطالبی که میزاری

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۴
خب گوشی های مایکروسافت رو هم میاورد دیگه چی میشد حالا؟؟!!!!