خانهاخبار
گوگل تیم ویژه ای را برای بهبود تکنولوژی باتری های قابل شارژ بکار گرفته است

گوگل تیم ویژه ای را برای بهبود تکنولوژی باتری های قابل شارژ بکار گرفته است

– جی اس ام: هفته پیش در خبرها داشتیم که دانشمندان دانشگاه استنفورد به تکنولوژی جدیدی در باتری های آلومنیومی دست یافتند که می تواند انقلابی در صنعت باتری های قابل شارژ محسوب شود. پروتوتایپ باتری های جدید می توانند خم شوند، نازک تر هستند، امن تر هستند، سریعتر شارژ می شوند و می توانند 7.5 برابر عمر بیشتری نسبت به باتری های Li-Ion فعلی داشته باشند.
۱۳۹۴/۱/۲۲
– جی اس ام: هفته پیش در خبرها داشتیم که دانشمندان دانشگاه استنفورد به تکنولوژی جدیدی در باتری های آلومنیومی دست یافتند که می تواند انقلابی در صنعت باتری های قابل شارژ محسوب شود. باتری های جدید که چند نمونه از آنها به صورت پروتوتایپ ساخته شده می توانند خم شوند، نازک تر هستند، امن تر هستند، سریعتر شارژ می شوند و می توانند 7.5 برابر عمر بیشتری نسبت به باتری های Li-Ion فعلی داشته باشند.
حال گوگل اعلام کرده تیمی از دانشمندان خود را موظف کرده تا روی این نسل از باتری ها تحقیقات خود را آغاز کنند. به عنوان بخشی از آزمایشگاه Google X، دکتر Ramesh Bhardwaj همراه با سه نفر از همکاران خود تحقیقات روی 20 پروژه مختلف از این نوع باتری ها را در دستور کار خود قرار داده اند.
 
image
 
دکتر Bhardwaj که پیش از این در اپل مشغول به کار بوده تلاش می کند تا تکنولوژی باتری های lithium-ion را برای همیشه کنار بگذارد. وی همچنین بر روی نوعی باتری solid-state در حال کار است تا آن را برای استفاده نهایی در دستگاه ها آماده کند. 
گوگل در حال تلاش است تا به لیست شرکت هایی که برای بهبود تکنولوژی باتری ها فعالیت می کنند وارد شود. شرکت هایی نظیر اپل، تسلا و آی بی ام هر کدام به نوعی روی بهبود تکنولوژی باتری های قابل شارژ تحقیقات گسترده ای را انجام می دهند و حالا گوگل نیز قصد دارد به آنها بپیوندد. 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۳
سامسونگی نیستم ولی خدایی نوت 4 اصن کامپیوتره تو تمام تستهای سرعت از همه گوشیا حتی آیفون 6 و6پلاس یه سر و گردن بالاتربوده در ضمن من خودم g3 خریدم ولی نوت 4 عالیه

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۳
الان این سوالت چی ربطی به خبر داشت اخه ؟؟؟ بعدشم M8 دوربینش خوب نیست یا M9 بگیر یا Note 4 تفاوت قیمتشون تقریبا 300 تومنه بره کسی که میخواد 2 میلیون به بالا خرج کنه 300 تومن رقمی نیست.

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
htc one m8++++++++ note 4----------------- لطفا راهنمایی کنید

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
خدا خیرش بده :)